کد خبر: ۶۰۳۳۵۷
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵

سایپا به البرز بر می گردد

نماینده کرج، فردیس و آسارا گفت: هفته آینده جلسه ای برای قطعی شدن حضور سایپا در البرز برگزار می شود و پيش از آغاز ماه محرم اين اتفاق مثبت رخ خواهد داد.
آفتاب‌‌نیوز :

عزیز اکبریان نماینده مردم کرج آسارا و فردیس در مجلس شورای اسلامی در دیداررئیس و اعضای هیئت فوتبال استان البرز گفت: تمام شرایط برای بازگشت سایپا به استان البرز فراهم است و امیدواریم این اتفاق پیش از آغاز ماه محرم رخ دهد.

اکبریان ضمن اشاره به این موضوع که ورزش و جوانان یکی از اولویت های مهم ماست گفت: رایزنی های لازم در خصوص حضور مجدد سایپا در استان البرز انجام شده است تا علاوه بر اینکه فرصتی برای بیشتر دیده شدن جوانان با استعداد البرزی باشد، این تیم بتواند به عنوان نماینده استان در لیگ برتر کشور نیز حضور داشته باشد.

وی افزود : هفته آینده نشستی با استاندار ، مدیر‌کل ورزش و جوانان و رئیس هیأت فوتبال استان پیرامون این موضوع برگزار می شود تا در این نشست حضور این باشگاه در استان البرز قطعی شود و پیش از آغاز ماه محرم این اتفاق مثبت رخ خواهد داد.

بیک وردی رئیس هیأت فوتبال استان البرز نیز در این دیدار گفت: تمام شرایط برای میزبانی از سایپا در لیگ برتر کشور فراهم است و امیدواریم این اتفاق با کمک و همکاری مسؤولین استان هرچه سریع تر رخ دهد.

بیک وردی در خصوص ورزش بانوان نیز گفت: با حضور سرکار خانم پیله ور در هیات رییسه و کمیته بانوان در یک سال گذشته پیشرفت های زیادی داشتیم و علاوه بر پویا شدن لیگ های فوتسال بانوان استان، قرار است برای اولین بار یک تیم فوتبال بانوان از استان البرز در مسابقات کشوری حضور داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین