کد خبر: ۶۰۳۳۸۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵

دفتر سیاسی سپاه: تحریم ظریف نباید مایه اختلاف داخلی بیهوده شود

نشریه اخبار و تحلیل‌های داخلی معاونت سیاسی نهادنمایندگی ولی فقیه در سپاه در سخن روز یکشنبه ۱۳ مردادماه خود به مساله اختلاف داخلی در جریان واکنش به تحریم ظریف پرداخته است.
آفتاب‌‌نیوز :

ماجرای خوشحالی برخی از فعالان سیاسی و مجازی نزدیک به جریان پایداری و ارزشی خصوصا در فضای مجازی و بازتاب گسترده اظهارنظرهای اطرافیان سعید جلیلی در این رابطه، باعث شده تا این موضوع هم از چشم نشریه داخلی سپاه دور نماند.

این نشریه تبدیل مساله تحریم ظریف به یک اختلاف داخلی را غلط دانسته و می نویسد: «تحریم وزیر امور خارجه‌ای که با وجود پاره‌ای نقدها و نظرها درباره رویکردهای تاکتیکی‌اش، عملکردی قابل قبول در حوزه دیپلماسی و پیش بردن سیاست‌های کشور و دفاع از راهبردهای انقلابی داشته، دیر یا زود با شکست‌های آمریکا متصور بود. پس توپ در زمین آمریکاست و نباید تحلیل تحریم وزیر خارجه کشورمان مایه اختلاف داخلی بیهوده‌ای شود که دشمن می‌خواهد.»

این نشریه نوشته است: «تحریم ظریف در وهله اول، نشانه عجز، سرگردانی و زمختی سیاست اعمال فشار حداکثری و عصبانیت حاصل از شکست تقاضاهای آمریکا از ایران و شخص وزیر به صورت علنی و نهانی برای مذاکره است و در وهله دوم، آشکارسازی دقیق برای سیاست‌ها و رفتارهای دوگانه و ریاکارانه رئیس‌جمهوری است که همزمان با درخواست مذاکره، متولی مذاکره و دیپلماسی را تحریم می‌کند.»

این نشریه همچنین تحریم ظریف را «عاملی برای وحدت‌» خوانده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین