کد خبر: ۶۰۳۵۰۶
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱

واکنش ادامه‌دار به دیدار قالیباف و احمدی‌نژاد/ واعظ آشتیانی: اصولگراها با احمدی نژاد قهر نیستند/ شاید مذاکرات انتخاباتی شده باشد

یک فعال سیاسی اصولگرا می‎گوید: تحلیل من این است که زاویه دید اکثر اصولگرایان با آقای احمدی‎نژاد، کاملا متفاوت است. بخشی هم هستند که با ایشان عنادی ندارند اما کار سیاسی با او نمی‎کنند.
واکنش ادامه‌دار به دیدار قالیباف و احمدی‌نژاد/ واعظ آشتیانی: اصولگراها با احمدی نژاد قهر نیستند/ شاید مذاکرات انتخاباتی شده باشد
آفتاب‌‌نیوز :

امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا درباره بازگشت جناح اصول‌گرایی به سمت محمود احمدی‎نژاد، رئیس جمهوری پیشین می‎گوید: بعید می‎دانم که غالب اصولگراها به سمت آقای احمدی نژاد بروند. ضمن اینکه من بارها تأکید کرده‎ام که خانواده اصولگرایی، متنوع است.

واعظ آشتیانی می‎گوید: بعید است که اصولگرایان وارد بحث انتخاباتی با احمدی‎نژاد شده باشند، اما ممکن است هر اتفاقی بیفتد و احتمالا برخی در پشت پرده، مذاکراتی را برای انتخابات شروع کرده‎باشند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به تأیید و تکذیب ملاقات احمدی‎نژاد و قالیباف، توضیح می‎دهد: این ملاقات از یک سو، تکذیب و از یک سو تأیید می‎شود و آن طور که نزدیکان آقای قالیباف گفته‎اند، ایشان برای عیادت آقای احمدی‎نژاد رفته بودند. در کل به نظر من، موضع گروهی که آقای قالیباف تشکیل داده‎اند، با مواضع آقای احمدی‎نژاد مغایرت دارد.

او همچنین اضافه می‎کند: اصولگرایان نسبت به تفکر آقای احمدی‎نژاد، موضع دارند اما این موضوع دلالت بر این نیست که با ایشان قهر باشند. ایشان در مجمع حضور دارند و اگر افطاری باشد، شرکت می‎کنند. اما حضور ایشان دلیل بر این نیست که آقای احمدی‎نژاد سهم و یا نقشی در مناسبات سیاسی داشته باشند.

این فعال سیاسی اصولگرا معتقد است: تحلیل من این است که زاویه دید اکثر اصولگرایان با آقای احمدی‎نژاد، کاملا متفاوت است. بخشی هم هستند که با ایشان عنادی ندارند اما کار سیاسی با او نمی‎کنند.

این‎ها درحالی است که دو روز قبل وحید یامین‎پور، مجری اصولگرای صداوسیما در صفحه توییتر خود از دیدار احمدی‎نژاد و قالیباف خبر داده بود.

یکی از نزدیکان احمدی‌نژاد که نخواست نامش فاش شود، درباره دیدار احمدی‎نژاد و محمدباقر قالیباف، شهردار اسبق تهران به ایرناپلاس گفته بود: آقای قالیباف به منزل آقای احمدی‎نژاد رفتند و با ایشان ملاقات کردند. دلیلش را نمی‎دانم، اما این که علت این ملاقات، بیماری آقای احمدی‌نژاد اعلام شده، صحت ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین