کد خبر: ۶۰۳۵۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷

قیمت برنج و حبوبات در سامانه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات+جدول

سامانه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات وزارت صنعت امروز قیمت 100 قلم کالای اساسی و مصرفی از جمله برنج و حبوبات را اعلام کرد.
قیمت برنج و حبوبات در سامانه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات+جدول
آفتاب‌‌نیوز :

با راه‌اندازی سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت مردم می‌توانند با مراجعه به این سامانه قیمت 100 قلم کالای اساسی را به صورت روزانه رصد کنند.

عباس تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان در این باره گفت: بخشی از خدمات این سامانه، اطلاع رسانی قیمت کالاهایی است که مشمول قیمت تثبیتی است و سازمان حمایت قیمت های مصوب را اعلام می‌کند و بخشی دیگر کالاهایی است که واحدهای تولیدی قیمت خود را در سامانه 124 درج می کنند و سازمان حمایت در راستای تامین حقوق مردم طبق ضوابط تعیین قیمت، موارد را مورد رصد قرار می دهد.

براین اساس حداقل قیمت هر کیلوگرم از انواع برنج داخلی و خارجی و همچنین حبوبات در این سامانه اعلام شده که در جدول زیر قابل مشاهده است.

قیمت برنج و حبوبات در سامانه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات+جدول

گفتنی است مردم می‌توانند با مراجعه به سایت به آدرس www.124.ir، قیمت کالاهای دیگر از جمله لوازم خانگی، لوازم بهداشتی و لوازم مصرفی خودرو را مشاهده کنند. همچنین امکان ثبت شکایت در این سامانه فراهم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
من نفهمیدم چی شده میگن قراره هر روز قیمتها را در سایت بگذارند تا مردم ببینند مگه قراره این تغییرات هر روزه باشه و تا ابد این اقتصاد بیمار ادامه پیدا کند بهتر نبود قیمت را اعلام میکردید برای یک سال این تصمیم شما یعنی قبول گرانی روز افزون کالا ها با مهر تایید .......
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین