کد خبر: ۶۰۳۷۰۸
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴

جنجال وزیر امور اسلامی عربستان به دلیل در آغوش گرفتن و بوسیدن حاج خانم+ فیلم

انتشار تصاویری از اقدام عبداللطیف آل الشیخ در بوسیدن و در آغوش گرفتن یکی از حجاج زن نیوزیلندی، جنجال گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت.
آفتاب‌‌نیوز :

اقدام جنجال برانگیز وزیر امور اسلامی عربستان سعودی در بوسیدن و در آغوش گرفتن یکی از حجاج زن ، با واکنش‌های گسترده در شبکه‌های اجتماعی همراه شد.

انتشار تصاویری از اقدام عبداللطیف آل الشیخ در بوسیدن و در آغوش گرفتن یکی از حجاج زن نیوزیلندی، جنجال گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت. وزیر سعودی در حالی که با شماری از خبرنگاران در حال گفتگو بود، یک زن نیوزیلندی در کنارش قرار داشت که از زیارت مسجد الحرام به شدت تحت تأثیر قرار گرفته بود و اشک می‌ریخت. آل الشیخ تحت تاثیر گریه‌های این زن نیوزیلندی که همسرش در حادثه تیراندازی تروریستی در مسجدی در نیوزیلند کشته شده بود، قرار گرفت و اشک در چشمانش جمع شد و این زن را در آغوش گرفت و سر او را بوسید.

کاربران عرب واکنش‌های متفاوتی در برابر این اقدام داشتند و عده‌ای این کار وزیر سعودی را حتی با انگیزه انسانی، محکوم کردند و آن را خلاف شریعت اسلامی دانستند. این در حالی است که بعضی از کاربران ابراز عقیده کردند که در این اقدام هیچ حرمتی زیر پا گذاشته نشد.

عبداللطیف آل الشیخ در مصاحبه با شبکه العربیه در این باره گفت: حضور حجاج نیوزیلندی یادآور کشتار تروریستی نزدیکان آن‌ها بود. یک زن ۲۵ ساله بود که به همراه کودک شیرخوارش آمده بود و همسرش در این تیراندازی کشته شده بود. پیرزنی هم بود که همسرش را در این حادثه از دست داده بود و به سختی و با عصا راه می‌رفت. واکنش من در این شرایط، بر اساس احساسات بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین