کد خبر: ۶۰۴۱۸۶
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴

تغییر صدرنشین لیگ برتر فوتسال

شکست سن‌ایچ ساوه و برتری فوتسالیست‌های گیتی‌پسند موجب شد تا تیم اصفهانی به صدر جدول لیگ برتر صعود کند.
آفتاب‌‌نیوز :

بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتسال عصر دیروز با انجام ۶ مسابقه برگزار شد که با نتایج به دست آمده، تیم گیتی‌پسند اصفهان موفق شد با برتری خانگی برابر شاهین کرمانشاه برای نخستین بار در این فصل به صدر جدول صعود کند و جانشین سن‌ایچ ساوه شود.

در نخستین مسابقه هفته هفتم لیگ برتر، تیم شهروند ساری از ساعت ۱۷ در سالن سید رسول حسینی میزبان هایپرشهر شاهین شهر بود و توانست به برتری ۴ بر ۲ دست پیدا کند تا ۹ امتیازی شود و با صعود دو پله‌ای در رده دهم جدول قرار بگیرد.

دومین بازی لیگ برتر فوتسال را تیم‌های ستارگان ورامین و مقاومت البرز از ساعت ۱۷:۳۰ برگزار کردند که در نهایت تیم ستارگان موفق شد در دیداری نزدیک به پیروزی ۵ بر ۴ برسد تا به امتیاز ۱۰ دست یابد و در رده نهم جدول بایستد.

در یکی از مسابقات حساس هفته هفتم لیگ برتر فوتسال، تیم‌های سن‌ایچ و محمدسیما قم از ساعت ۱۸ در سالن فجر ساوه به مصاف هم رفتند که قمی‌ها با گل‌های ناصر اطمینان و روح‌الله ایثاری در مقابل تک گل علیرضا جوان موفق به کسب برتری ۲ بر یک شدند تا با ۱۳ امتیاز و تنها دو تفاضل گل کمتر نسبت به سن‌ایچ، در رده سوم جدول قرار بگیرند.

اما تیم مدعی گیتی‌پسند اصفهان که از ساعت ۱۸:۳۰ دیروز در سالن پیروزی اصفهان میزبان تیم شاهین کرمانشاه بود، توانست با گل‌های پیمان حفیظی و میثم برمشوری برابر حریف قعرنشین خود به برتری ۲ بر صفر برسد تا باتوجه به شکست سن‌ایچ ساوه در دیدار این هفته، با ۱۴ امتیاز صدرنشین شود.

در دیگر مسابقات این هفته لیگ برتر فوتسال نیز تیم اهورا بهبهان با نتیجه ۴ بر ۳ در خانه برابر ارژن شیراز شکست خورد و فرش‌آرا مشهد هم با ۲ گل از سد آذرخش بندرعباس عبور کرد.

بازی تیم‌های مس سونگون ورزقان و ملی‌حفاری اهواز نیز به دلیل حضور مسی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده است.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین