کد خبر: ۶۰۴۳۹۸
تعداد نظرات: ۱۰۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶
در جریان این درگیری دو نفر کشته، چند نفر زخمی و برخی نیز بازداشت شدند

ماجرای درگیری در پادگان نیروی هوایی محمودآباد چیست؟| دو نفر کشته شدند+فیلم و عکس

در جریان درگیری بین مردم و کارکنان و سربازان پادگان نجات خدمه نیروی هوایی ارتش در محدوده قصر دریاسر منطقه محمودآباد استان مازنداران، دو نفر کشته و چند نفر زخمی شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

برخی رسانه‌ها از درگیری بین کارکنان و سربازان ارتش و عده‌ای از مردم در محدوده قصر دریاسر منطقه محمودآباد استان مازنداران خبر داده‌اند. 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ رسانه‌ها روایت‌های گوناگونی از این حادثه منتشر کرده‌اند. نکته مبهم اینکه در روایت این رسانه‌ها، مردم و معترضان، اراذل و اوباش معرفی شده‌اند، در حالی که کشته‌‌شدگان و مجروحان این حادثه از مردم عادی بوده‌اند و معاون سیاسی امنیتی مازندران نیز گفته که این حادثه به هیچ‌وجه مربوط به زمین‌خواری نبوده و با خانواده کشته‌شدگان نیز ابراز همدردی کرده است.

 
آنطور که خبرگزاری فارس نوشته است: "هجوم غیرقانونی و خودسرانه عده‌ای به اراضی پادگان نجات خدمه نیروی هوایی ارتش در محدوده قصر دریاسر منطقه محمودآباد استان مازنداران، منجر به درگیری با کارکنان و عوامل تامین حفاظت فیزیکی این پادگان شد."
ماجرای درگیری در پادگان نیروی هوایی محمودآباد چیست؟| دو نفر کشته شدند+فیلم و عکس

این خبرگزاری با اشاره به اینکه "در این درگیری دو نفر کشته و چند نفر زخمی شدند"، افزوده است: این حمله در زمانی صورت گرفته که سربازان قصد داشتند محدوده باند فرودگاهی را فنس‌کشی کنند، اما معارضان سنگ، چوب و زنجیر به سمت انها پرتاب کردند که در این میان تعدادی از سربازان و پرسنل نیروی هوایی ارتش مجروح شدند. به گفته شاهدان، معارضان حتی به محدوده باند این فرودگاه حمله کردند و سربازان برای دفاع از خود اقدام به تیراندازی کردند و بر اثر آن دو نفر از مهاجمان کشته و تعداد دیگری هم زخمی شدند.

خبرگزاری فارس همچنین نوشته است: "در این درگیری که تعدادی از اجیرشدگان و اراذل و اوباش نیز قصد سوء استفاده از موقعیت و تعرض دوباره به حریم پادگانی داشتند، با کمک عوامل نیروی انتظامی عده ای از آن‌ها دستگیر و اجازه تعدی مجدد داده نشد."

ماجرای درگیری در پادگان نیروی هوایی محمودآباد چیست؟| دو نفر کشته شدند+فیلم و عکس

این خبرگزاری افزوده است: بر اساس قانون باند پایگاه نجات خدمه نیروی هوایی ارتش دارای حریم 40 متری است، اما در چند متری باند ساخت و ساز غیرمجاز انجام شده است و عملا این باند پرواز را بلا استفاده کرده است.

خبرگزاری ایسنا نیز در همین‌باره نوشته است: در تعرض به حریم این پادگان و در ورود غیرقانونی به باند فرودگاه که با قصد خلع سلاح عوامل انتظامی پادگان نیروی هوایی بیشه کلاه محمودآباد انجام شد، دو نفر نیز کشته شدند.در این درگیری "تعدادی اجیر شده و اراذل و اوباش" نیز قصد سو استفاده از موقعیت و تعرض دوباره به حریم پادگانی را داشتند که با کمک عوامل نیروی انتظامی عده‌ای از آنها دستگیر و اجازه تعدی مجدد داده نشد. موضوع به لحاظ قانونی توسط ارتش در دست بررسی است.

ماجرای درگیری در پادگان نیروی هوایی محمودآباد چیست؟| دو نفر کشته شدند+فیلم و عکس

اعزام تیم حقیقت‌یاب استاندار مازندران به محمودآباد

ماجرای درگیری در پادگان نیروی هوایی محمودآباد چیست؟| دو نفر کشته شدند+فیلم و عکس

سایت تابناک نیز در روایتی از این حادثه نوشته است: یک حکایت حاکی از آن است که به دلیل اجراء احکام رای دادگستری نسبت به اجرا حق شهرک قصر دریا، نیروی هوای از اجرا حکم ممانعت کرده و با هماهنگی‌های قبلی به سمت ماموران و صاحب اراضی شهرک قصر دریا تیراندازی کردند که متأسفانه تعدادی از کارگران شهرک قصر دریا که جهت تماشا در آن قسمت حضور داشتند ناخواسته مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که متاسفانه دو نفر از آنها که اهل فریدونکنار بودند، جان سپردند و ۴ نفر راهی بیمارستان شدند.

حکایت دیگر اینگونه بیان شده است که عده‌ای از اجیرشدگان یک زمین‌خوار معروف سرخ‌رودی طبق یک برنامه از پیش تعیین شده با در دست داشتن انواع سلاح سرد به حریم پادگان نجات خدمه نیروی هوایی ارتش در محمودآباد تعرض و با پرسنل این پادگان درگیر شدند که منجر به ضرب و شتم و زخمی شدن تعدادی از کارکنان و سربازان ارتش شد.

به هر روی متاسفانه این اتفاق تلخ رخ داده و مسئولان ذیربط مجدانه در تلاشند تا عاملان این حکایت تلخ را به سزای اعمالشان برسانند.

پس از حادثه تیراندازی صبح امروز، حسین‌زادگان استاندار مازندران بلافاصله برای برقراری آرامش در محل حادثه و استقرار نیرو به جهت پیشگیری دستورات لازم را صادر و تیم حقیقت‌یابی را به محل وقوع جرم اعزام کرد.

استاندار مازندران: با عاملان حادثه درگیری در محمود آباد به شدت برخورد می‌شود

استاندار و رئیس شورای تامین استان مازندران گفت: با عاملان حادثه در شهرستان محمودآباد به شدت برخورد خواهد شد.

احمد حسین زادگان عصر روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا ضمن ابراز همدردی با خانواده کشته‌شدگان این حادثه افزود: نشست شورای تامین استان به صورت فوق‌العاده با حضور تمامی اعضاء برای بررسی ابعاد این حادثه تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: در نشست شورای تامین استان مازندران ضمن تاکید بر برخورد شدید قانونی با عاملان این حادثه، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، مسوول بررسی ابعاد این حادثه شده است.

نماینده عالی دولت در مازندران اظهار داشت: همچنین معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار به نیابت از استاندار مازندران در نشست شورای تامین شهرستان محمودآباد برای بررسی ابعاد حادثه حضور داشت. تمام ابعاد این حادثه از سوی مسوولان استانی بررسی و با عاملان و مقصران آن نیز به شدت برخورد می شود.

در پی صدور رای قطعی دستگاه قضایی استان مازندران مبنی بر آزادسازی بخشی از اراضی مربوط به پایگاه هوایی ارتش در حاشیه روستای بیشه کلا در بخش سرخرود شهرستان محمودآباد به نفع ساکنان منطقه، منجر به تیراندازی از سوی ماموران پایگاه هوایی به سمت مردم و ماموران مجری این حکم شد که در این حادثه ۲ نفر از مردم عادی کشته و ۴ نفر نیز زخمی شدند.

ماجرای درگیری در پادگان نیروی هوایی محمودآباد چیست؟| دو نفر کشته شدند+فیلم و عکس

توضیحات معاون سیاسی امنیتی مازندران؛ موضوع زمین‌خواری نبوده، معترضان نیز اراذل و اوباش نبودند

خبرگزاری فارس در روایت دیگری از این حادثه نوشته است: به گفته منابع محلی، درگیری خونین امروز در شهرستان محمودآباد، بر اثر مالکیت شهرک قصر دریا صورت گرفته، مالکان مدعی‌اند که زمین برای آنهاست و از سوی دستگاه قضایی نیز حکم دارند اما نیروی هوایی ارتش اجازه ورود مالکان به زمین را نمی‌دهند. زمانی که مالکان خواستند وارد زمین‌شان شوند ابتدا تیر هوایی شلیک شد و پس از وارد شدن مالکان به منطقه نظامی نیروهای ارتشی به تیراندازی به‌سوی مالکان پرداختند که 2 نفر در دم جان باخته و 4 نفر مجروح شدند. جان‌باختگان این درگیری دو مرد میانسال به نام‌های احمدپور و منجمیان بوده‌اند.

ظاهراً 6 هزار متر مربع زمینی که در تصرف پادگان نیروی هوایی ارتش بود را طبق دادخواست شاکیان، دادگاه رسیدگی کرده و پادگان را محکوم و خلع ید کرد حتی در دادگاه تجدید نظر نیز باز هم محکوم شدند.

به‌دنبال این حکم، اجراییه صادر شد، شاکیان مدت‌ها پیگیر اجرای حکم بودند، سرانجام امروز مأموران قضایی برای اجرای حکم در محل حاضر شدند، فرمانده پادگان اجازه خواست تا با مافوقش در تهران هماهنگ کند، ظاهراً تهران اجازه این کار را به او نداد، مأموران قضایی هم صورت‌جلسه کردند و محل را ترک کردند. پس از این، درگیری بین شاکیان و نیروهای پادگان صورت گرفت و این اتفاقات تلخ رخ داد.

اختلاف بر سر زمین

سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران نیز با تأیید این خبر گفت: درگیری به علت اختلافات بر سر زمین بوده است.

نتیجه را اعلام می‌کنیم

سرهنگ سیدحسن ابوترابی رئیس اداره روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی هم با تأیید کشته شدن 2 شهروند مازندرانی در درگیری با نیروهای پادگان نیروی هوایی ارتش در محمودآباد، از برگزاری جلسه ویژه با حضور یکی از فرماندهان ارتش برای بررسی هرچه بیشتر این موضوع خبر داد و گفت: پس از بررسی موضوع نتیجه را اعلام می‌کنیم.

ماجرای درگیری در پادگان نیروی هوایی محمودآباد چیست؟| دو نفر کشته شدند+فیلم و عکس

ماجرای درگیری در پادگان نیروی هوایی محمودآباد چیست؟| دو نفر کشته شدند+فیلم و عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۰۳
جانم فدای ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
100
96
هر کس سر حق هم حقشو بخواد ... فورا میشود ارازل و اوباش واقعا جالب هستش واسه افتاب هم واقعا متاسف باید بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
الان منفی برای چی هست آیا غیر از اینه
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
سرحق چی تو که نمیدونی قضیه چیه نمیخواد نظر بدی زمین خواری یا احقاق حق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
حق کدومه کنار رودخانه و دریا ویلا بسازی حقته ؟ عقلتون کجاست شما کنار فرودگاه جای ویلاست میخندن بهتون پس فردا همون هواپیما بیوفته رو ویلا میری گلگی از دولت و نظام میکنی که چرا عزیزامون مردن چرا تو رودخونه غرق شدن .به حق خودتونم قانع نیستین
همایون
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
به پادگان نیروی هوایی حمله کردند ! سنگ پرانی کردند و ... اسم این چیه !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
حق چی عمو یه مشت زمین خوار مملکت و دارن به فنامیدن،این آقای دکتر زمین خوار کیه؟؟؟؟بایدمعرفی وبه جرم تحریک کارگران محاکمه بشه
داریوش
|
Sweden
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
56
69
آفتاب نگفته اراذل و اوباشند، خبرگزاری فارس طبق معمول معترضان رو اوباش میدونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
کدوم حق تو از چه خبر داری، اگر ارتش از املاکی که بیش از یک قرن در تصرف دارد از هجوم زمین خواران دفاع کنه باعث ناراحتی می شود؟ اگر همین نیروهای مسلح نبودن الان به خیلی ها می بایست بگویی دایی جان
همایون
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
حمله به مرکز نظامی ، سنگ پرانی دسته جمعی و .... اسمش چیه !؟
محمد
| Germany |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
اولا که زمین خوار نبودند اگرم زمین خوار باشند که چه بدتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
33
68
درگیریهای هرچندکوچک که هرروزدرگوشه ای ازکشورروی میدهد متاسفانه نویدروزهایی بدی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
از کاه کوه میسازیا....!
اگه دادگستری حکم داده که باید خودش بیاد اجرا کنه،مردم عادددددی! اومدن اجرای حکم کنند؟!
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
43
88
... زمین متعلق به ارتش بوده مردم منطقه شروع کردن به زمین خواری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
مدرکتون چیه برای این ادعا؟!شما قاضی هستید؟!!
دادگاه حکم دیگری داده
Dr.ℳahson
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
42
87
طبق قانون وتایید رهبر ایران هیچکس حق نداره یک متر از زمینهای ارتش رو ازش بگیره وارتش هم حق نداره بزاره کسی بخواد بگیره ازش این واسه همینه که با خیالت راحت به قانون عمل کردند تیرهوایی زدند وبا حمله طبق قانون به کایری سلاح شلیک کردن و کار خلافی صورت نگرفته از ارتش... همونطور که توی فیلم میبینید یکی که داره سنگ پرت میکنه زده میشه ولی گفتن کسایی که داشتن تماشا میکردن تیر خوردن. و دوم اینکه ناجا که اومده بود حکم رو اجرا کنه خودش میدونه تاوقتی مشکل کاملا حل نشده ودوطرف کنارنیومدن کسی حق نزدیک شدن به پادگان نظامی اونم از نوع هوایی رو نداره و باید وقتی که دید مردم سنگ پرتاب میکنن جلوشون رو میگرفت نه بره یک گوشه بشینه نگاه کنه.درضمن کاملا مشخصه پای زمین خوار ثروتمندی درمیان هستش وگرنه این اهالی چرا چهل سال پیش درخواست این زمین رو نکردن ویا حتی قبل انقلاب.پس بادادن پول راحت میشه یک عده رو تحریک و یک عده اراذل هم قاطیشون کرد و با ده میلیون همچین جنجالی علیه ارتش به پا کنه واخرم زمینخوار قیافه مظلوم بگیره.زنده باد ارتش باوقار وزحمتکش وطنم.مردم ارتش رو تنها نذارید الان وقت زدن تو دهن سرمایه خواران واختلاص گران و زمینخوارانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
این حرفهای بیخود رو می زنید خودتون هم قبول دارید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
دستگاه قضایی که حکم رو به نفع مردم صادر کرده بهتر از شما قانون رو میدونه.
با این حال هنوز برام باورش سخته ارتش به سمت مردمش شلیک کنه.ارتشی که در نظر ماها باید قانونمندترین افراد جامعه باشن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
دقت کنی توی فیلم همون دو نفری که دست به پهلو واستادن نگاه میکنن تیر خوردن . تو همچین شرایطی نباید نیروی انتظامی یا حتی ضد شورش برا پراکنده کردن دخیل می شد ؟یا حتما باید تیراندازی مستقیم میکردن؟ معمولا وقتی از اوضاع از کنترل خارج میشه یا طرف مقابل سلاح گرم داره باید دستور تیر بدن. نقص مدیریت ونداشتن عملکرد صحیح و همکاری نکردن ارگان ها متاسفانه داره شدیدا فریاد میزنه !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
37
87
اگه ارتش آمریکا بود الان همه معترضان را درو کرده بود، ... باند پرواز نیروی هوائی که قابل تصرف نیست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
درگیری نتیجه عدم کنترل احساسات دو طرفه.هر دو مقصرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
به موجب حکم قضایی انجایی که شما میگید دیگه پادگان محسوب نمیشده و ملک شخصی به حساب میومده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
این زمین خوار که معروف به آقای دکترهست وباعث تحریک یه مشت کارگر بدبخت شده کیه؟؟؟؟؟باید شناسایی ومحاکمه بشه
بند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
9
39
ببین کار به کجا رسیده که دارن زمینهای که برای امنیت کشور تعیین شده دارن میگیرند کجای دونیا اینجوریه یه مشت آدم بریزند پرسنل ارتش وبزنن بعد ارتش برای دفاع از جان خود و محیط بیا ازسلاح استفاده کنه یا خدااااااااااااا
فریبرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
34
28
این افراد خواسته یا ناخواسته دانسته یا ندانسته نقش عوامل بیگانه را ایفا کرده اند لذا اصطلاح اراذل و اوباش در مورد آنها درست نیست. ارذل و اوباش کی به پادگان ارتش ملی خود حمله کرده!!!...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
31
73
نیرو های مسلح هر کشور خط قرمز هستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
برای اجرای حکم دادگاه و عدالت هیچ خط قرمزی وجود ندارد
محمد
|
United States of America
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
13
43
تمام افراد نیروی هوایی تحصیل کرده وباشخصیتن مردم دیگه شورشو دراوردن دارن از امنیت مملکت استفاده میکنن پررو هم شدن
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
5
10
با حکم دادگاه همراه مامور اجرای حکم برای تملک زمین مراجعه کرده بودند بقیه ماجرا را به نظام قضائی محول کنیم ببینیم چه عکس العملی خواهند داشت . چه کسی قانون را زیر پا گذاشته ؟
حق گو
|
United States of America
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
5
23
این روزا زمین خواری باجعل اسناد مدشده
فقط کاش دوستان حساسیت منطقه نظامی وسلسله مراتب رارعایت میکردن!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
10
38
این افراد خائن هستند نه اراذل و اوباش، درود برآن فرمانده و سرباز شجاع. تمام مسوولین مازندران مقصر هستند چرا برای زمین‌های ارتش در این استان دندان تیز کرده اند و با استفاده .......، ابن شرایط را رقم می زنند. ارتش اگر از اراضی خود دفاع نکند از مرز هم‌ نمی تواند دفاع کند.دیگه صبر ارتش از این همه ظلم در تصرف اراضی اش لبریز شده است. درود بر مدافعان حریم ارتش..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
افرادی که حقشون رو میخواهند خائنند!؟؟
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
9
30
زمین مال ارتش همیشه قهرمانه نه مردم مگرارتش یک شاخه از قانون نیست چرا دادگاه به نفع مردم رای داده درودبرارتشیان دلاور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
6
17
ارتش ملی است و به سمت ملت اسلحه نمی کشد..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
اگر سرباز بودی همین حرف رو میزد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
فعلا که کشیده و کشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
13
37
نیروهای مسلح محترمند و بی شک شورش به حدی بوده که به اینجا کشیده شده و اگر سازمان فضایی هم حکمی داده باشد همان سازمان هم نباید این اجازه را به مردم میداد که این اتفاق بد بیفته. ولی حمله به پادگان نظامی به هر شکل ممکن محکوم است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
جیره خواری هم حدی داره.شوررررررررررررررررررش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مطمئنم که برای کامنت گذاشتن دوره دیدی و پول کثیف گرفتی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
7
27
پای زمین خوار بزرگی در میان هست یانه مردم عادی که فقط به فکر سیر کردن شکم زن وبچه هستند
محمد عباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
8
25
هر کاری باید از راه قانونی انجام شود .در کجای دنیا رسم است که مردم چون دادگاه بنا به هر دلیلی به نفع آنها رای داده خود سرانه وقتی که مسئولین قضایی بنا بر توضیحات مسئولین پادگان محل را ترک کرده آن اقدام به تصرف نمایند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
23
17
ارتش تو دیگه نا امیدمون نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
ارتش فقط از حق خودش اونهم براساس اسناد بالادستی و قوانین موجود دفاع کرده پادگان نظامی مکان تردد سایرین و افراد بی ارتباط به آن نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
11
34
برادران بر احساسات خودتون غلبه کنید
اگر قرار باشه به همین راحتی پادگان تصرف بشه که فاتحه مملکت رو باید خوند. ضمن احترام به جانباختگان باید این حق رو به ارتش و نیروهای مسلح داد که از حریم پادگانشون مراقبت کنند. اگر کاری باهاشون نداشتند و یه عده اراذل فرصت طلب قاطی اونها وارد پادگان شده و زاغه های مهمات و سلاح و تجهیزات هوایی رو تصرف میکردند که فاجعه و بحران ملی میشد. از کجا معلوم این موضوع برنامه ریزی شده نبوده؟
باید حساب شده و به دور از احساسات نظر داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
45
18
این عمل ارتش با شعار ارتش فدای ملت تعارض آشکار داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
جواب گل گلوله است؟؟؟؟؟؟!!!
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
23
10
حالا چرا هر وقت در کشور درگیری میشه باید چند نفر کشته بشن مگه میشه به این راحتی به مردم تیر اندازی کرد راه کار دیگه ای نبود اونارو متفرق کنن ببینید درکشورهای متمدن با معترضین و حتی ارازل و اوباش به چه صورت برخورد میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
بله کشورهای متمدن مثل فرانسه رو داریم می بینیم خیلی نایس وناز نازی بامعترضین رفتارمیکنن
ناشناس
| Cyprus |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
تو آمریکا که با اسلحه برخورد میکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
9
6
ازمدل شکسته شدن سر اون سرباز معلومه که این ماجرا هم........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
1
4
خوبه برای رسانه ملی که از ساعت 7 شب تا پاسی از شب شروع میکنه همه بدبختی های عالم ونشون مردم میده سوزه خوبی خودش هم در نهایت در یک برنامه خبری حکم صادر میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
5
32
چهار روز دیگه روسیه به ایران حمله کنه با آپارتمان و ویلا میخوای مقابله کنی یا مملکت باند فرودگاه میخواد؟کار به جایی رسیده به پادگان هوایی بابت زمین حمله میکنند باید دید پشت پرده کیه؟
ممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
12
12
هر دم از این باغ بری میرسد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
تو کل دنیا مرسومه که هیچ احدی حق تعرض به پادگان های نظامیشو نداره. حالا اینا با کمال قباحت حمله میکنن به پادگان ارتش مگه خونه خالشونه بابا..اگه وارد میشدن تمام زاغه های مهماتو غارت میکردن دست هرننه قمری یه اسلحه میفتاد خوب بود؟متاسفانه ارتش ایران هیچ پشتبانه ای نداره.اینقدر برخورد نمیشه که توروز روشن جلو چشم همه ماموران نیرو انتظامیو کتک میزنن چون خیالشون راحته که....قانون گفته اگه هرسربازمسلحی جانش و محل نگهبانیش واسلحش به خطر بیفته حق تیر داره تو فیلم هم کامل مشخصه
ارتش برای مردم مردم برای ارتش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
6
26
دست نیروهای ارتش درد نکنه که با یه عده ای اراذل که به حریم پادگان تجاوز کردند برخورد قاطع کرد اما مثل اینکه ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
23
9
مواجب بگیران فضای مجازی اومدن کشتار را توجیه کنند.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
26
7
ارتش نبايد بطرف مردم بي سلاح تير اندازي كند نيروهاي ارتش هم مي توانستند بدون سلاح گرم جلوي مردم را بگيرند واقعا جاي تأسف و جاي نگراني ارتش مردمي هيچوقت بسمت مردم تير اندازي نمي كند ارتش بايد طرفدار مردم باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
مردم نمی دونستند اون منطقه 50 ساله که پادگان نظامی شده و ورود بهش مجوزهای مخصوص میخواد؟!
سرباز ارتش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
به عنوان کسی که یکسال و نیم در ارتش خدمت کرده میتونم بگم فارق از قضایایی پشت پرده کار اون سرباز و فرمانده مافوقش طبق ظوابط ارتش و درست بوده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
6
24
پادگان بیشه کلا از دهه 40 اونجا بوده دلیل نمیشه روستائیان یکهو هوس تصرفش رو بکنند و با مقاومت دژبان مواجه نشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
چه ربطی به نگهبان داره!؟ دادگاه حکم داده و آسمون بیاد زمین حکم قطعی دادگاه باید اجرا بشه و کسی نباید نافرمانی کنه
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
5
23
ارتش باید از خودش دفاع کنه.مطمئن باشید پشت قضیه حمله اراذل و اوباش باند زمین خواریه...اینا تحریک شدن .متاسفانه با این مدل اظهار نظر استاندار هم.....
رضا پاک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
3
16
سلام باید مواظب باشیم ارتش که در دوران دفاع مقدس در کنار سپاه مظلومانه از کشور دفاع کردند در چشم مردم بد جلوه داده نشود این خواست دشمنان کشور است باید عادلانه مقصر معرفی شود
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
5
3
نظرات و لایک ها و دیس لایک ها نا امید کننده هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
5
26
یه مثقال شرافت و وجدان هم خوبه والا.... حمله کردن به زمین های ارتش یه عده... هم ازشون دفاع میکنن برید خجالت بکشید. زمین خواری کار کثیفه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
آقا چی میگی دادگاه صالح حکم داده اونجا ملک خصوصی محسوب میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
زمین ارتش؟! پس حکم قطعی مرجع قضایی که میگه اونجا زمین ارتش نیست و ملک خصوصیه و باید تخلیه بشه چی میگه؟
اریان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
8
25
آدمایی که به سمت سربازای کشورشون سنگ پرت می کنند و فردا تیر . اینا رو باید سر و ته دار زد یه بارم کمشونه . حقته سازمان قضایی ، قوه قضایی ، دیوان عدالت . مملکت که بی قانون نیست . ارتش و سپاه هم نداره . وقتی به حافظان امنیت کشور چه به درست و چه به اشتباه تعرض میشه ، پاسخ باید قاطع ، سخت و کوبنده و عبرت آموز باشه تا هر ننه قمری ادعای بزرگی نکنه . مشکل از اونجا شروع شد که در ایران به نیروی نظامی به عنوان یک بخش اضافی و هزینه بردار نگاه شده .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
5
28
آخه مگه زوری میشه زمین از ارتش گرفت.
اگه قانونی باشه باید با اجازه فرمانده هان بالاتر باشه.
مامور و پرسنل حفاظت تا اجازه فرماندهی نباشه نمیتونن از وظایفشان که پاسداری از پادگان کوتاه بیان.
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
4
26
هر کاری رو می خوان با دعوا پیش ببرن.. آخه کجای دنیا به پادگان نیروی هوایی ارتش حمله می کنن!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
7
29
تجاوز به حریم پادگان ها به قصد ویلاسازی و سود شخصی باید به مثابه حرب بالله منظور و اشد مجازات برای متعارضین منظور بشه! اینجا کوتاه بیایم چند وقت دیگه منطقه 4 نداجا تو انزلی هم مورد طمع سرمایه داران قرار خواهد گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
دم ان فرمانده ارتشی گرم بچه بازی که نیست ورود به پادگان ارتش ورود به لونه شیران ممنوع است
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
1
9
در این موقع حمله به ارتش یک کشور کار بی حسابی است ، اگر پادگان گرفته می‌شد در روحیه سربا زان وطن تاثیر گذار بود و ممکن بود در جاهای دیگر هم اتفاق میافتاد ‌ منجر به سقوط کشور میشد .
اینجا مقصر اصلی دادگستری هست
‌ حتما تیراندازی بسوی متخاصمان. دستور از بالا بو ده چرا که نباید پادگان سقوط میکرد.
مخسن
|
United States of America
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
1
9
سربازان وکارکنان حق دفاع راازخود داشتند منم اگر بودم از خودم دفاع میکردم.البته با احتیاط. پرسنل نیرو هوایی همان شاگردان شهید بابایی ویاسینی هستند. وهمانانی که در تحریم اقتصادی برای واردات گوشت جونشان را فدا کردن.. یادمان نمیرود. سلام خدا بر دلاوران نیروی هوایی ارتش که مدافعان اسمان ایرانید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
3
نیروی انتظامی حتما مواظب بودند ببیند
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
3
1
دوستان عزیز لطفا اجازه بدید تا دستگاه قضایی نتیجه رو اعلام کنن بعد نظر بدید هردو طرف از افراد مملکت خودمون هستن نگزارید شبکه های بیگانه اینقدر پر رو شوند که برای ما نظر بدن لطفا پشت ایران وایرانی رو خالی نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
1
8
با دژبان درگبیر شدن فکر کردن خونه خاله است به منطقه نظامی حمله میکنی؟ به چه جراتی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
2
8
دم فرمانده پادگان گرم بااون اقتدارش مگر بچه بازی تصرف پادگان ارتش
بنیامین
|
United States of America
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
4
1
من خودم نیروی هوایی خدمت کردم ولی به گلوله بستن مردم نه همش میگن ارازل اوباش اصلا با عقل جور در نمیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
3
9
واقعاً جای تاسف داره ارتش اگه نبود ماها الآن کجا بودیم...
حسین
|
Ukraine
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
2
6
حریم باند پروازی ۴۰ متر است ولی توی بیشه کلا کم مونده توی باند چادر بزنن،....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
2
8
بچه بازی مگر ورود به پادگان دم اون فرمانده ارتشی گرم .بادم شیر نپیشه بازی کرد
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
1
10
ی مشت آدم ا شروع کردن به خونه سازی اونم بغل باند فرودگاه، فردا موقع فرود اضطراری ی اتفاقی میوفته همونایی که غیر قانونی ساختن مدعی میشن، بعدشم کسی حق و تعرض به نیروهای نظامی و زمین های ارتش نداره.
ابوذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
9
5
از ارتش بعید بود جلوی سنگ و چوب ی که فوقش چند متر پرت میشه گلوله اتشی بفرسته تو سینه هموطن . غیر قابل توجیه. ای کاش مدارا میکرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
جلوی دشمن باید ایستاد پس کار ارتش خیلی درست بوده درود بر ارتش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
آره با سنگ و چوب چهار تا ارتشی رو میکشتن آفرین چقد قشنگ گفتی تو چقد خوبی
صالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
3
9
اینا حرفشون اینکه اگه باند فورودگاست پس این ویلا ها چیه کنارش. اگه قراره ساخت ساز باشه خود صاحبان چند صدساله زمینا باید استفاده کنن. نه گردن کلفتا. دیدی چند متری باند ساخت ساز کردن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
5
0
چه ربطی به ارتش دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
3
8
انقدر از زمین خوارها و اراذل و اوباش حمایت نفرما شرافتت کجا رفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
4
8
ارتش در همه عرصه ها مثل شیر با بیگانگان میجنگه و باج به هیچ شغالی نداده.و متاسفم واسه اون عده ک ب پادگان نیروی هوایی حمله ور شدن.جواب های هوی میباشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
4
9
ما پشت ارتشمون می ایستیم و حق رو به ارتش میدیم و ازش حمایت میکنیم کسی حق تعرض به امنیت سازهای مارو نداره درود به ارتش
فرشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
3
4
یعنی اینا واقعا فرودگاه نمی خوان؟
سرباز ارتش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
3
11
به عنوان کسی که افتخار داشته یکسال و نیم در ارتش این مملکت خدمت کنه فارق از مسائل پشت پرده و بسیار بودار باید بگم کار اون سرباز و فرمانده مافوق اش بر طبق ظوابط ارتش ایران و درست بوده. حریم نظامی قانون داره هر کسی باشه حتی بالاترین مقامات سیاسی و غیره مملکت هم بدون اجازه حق ورود به منطقه نظامی را ندارد. دلم برای ارتش و ارتشی میسوزه
سعید
|
Germany
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
5
12
تقریبا همه نظرات رو خوندم احسنت به مردم فهیم کشورم که اکثرا به نفع ارتش رای و نظر دادن
به نظر منم ارتش و فرماندهانش هیچوقت نمیان الکی به مردم شلیک کنن با کسی پدر کشتگی که ندارن چون زمین درنهایت مال ارتش و ارتش هم برای مردم است ما باید ازشون ممنون هم باشیم که نذاشتن یه عده برای سود شخصی به زور‌ وارد منطقه حفاظت شده بشن درود بر شما مدافعان راستین وطن
تا وقتی امثال این ارتشی ها و سپاهی ها و سایر نیروهای مسلح کشور باشن خیالم راحته باج به بیگانه نمیدن
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
4
2
آفتاب
فکر کنم کسایی که دارند کامنت میزارند و از این کار ارتش با ادبیات توهین آمیز حمایت میکنند دقیقا ضد ارتش هستند، مسلما هیچ عقل سلیمی توجیهات این افراد را نمیتونه باور کنه و به نظر میرسه با توجه به تعداد بالا و ادبیات مشابه از یک مرکز ضد ... داره بیرون میاد که خیلی هم باهوش نیستند، بهتره جلوی انتشار این پیام هایی که کاملا مغرضانه هستند رو بگیرید.
چیزی که ما از ارتشی ها میدونیم قانون مداری و افتادگیشون هست بعید میدونم این حجم دفاع از این کار اشتباه از سمت ارتشی ها باشه.
ماجرا مشخصه
به هر جهت زمین برای مردم بوده طبق رای دادگاه
مامور قانون اومده برای اجرای حکم
فردی از مرکز در تهران به فرمانده دستور عدم اجرای حکم رو میده
مردم عصبانی میشن و به طرف پادگان سنگ پرت میکنند
سربازها در دفاع به سمت مردم شلیک میکنند که در نهایت افرادی که در حال تماشا بودند تیر میخورند

...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
3
8
پرسنل ارتش باید بخاطر این شجاعت و تصمیم گیری صحیح مورد تقدیر قرار بگیرن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
3
6
بسیار کار نیروی هوایی در دفاع از حریمش درست بوده درود بر دلاور مردان ارتش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
2
2
انها می توانستن جلوی پا و اگر مشکل ایجاد شد کمر به پایین شلیک کنند و این وظیفه فانونیشان بود. این کارها خیلی خطرناکه مسببان و‌مسئول پادگان باید محاکمه و‌مجازات بشن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
1
6
این زمین خوار که به آقای دکتر معروفه وباعث تحریک یه عده کارگربدبخت شده کیه؟؟؟؟بایدمعرفی ومجازات بشه نگهبان پادگان نظامی شرح وظیفه داره وگرنه بجای تفنگ آبپاش دستش میدادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
بنظرمن افرادی که حکم راخواباندنددرحالیکه ازالتهاب محیط خبرداشتندبایدمحاکمه کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
1
4
واقعا دلم به حال ارتش بامظلومیتش می سوزه دنیای اقتدار باشی اینقدر......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
1
0
دم ارتش گرررررم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
0
2
همانطور که در فیلم دیده میشه عده ای سنگ پرت میکنند مگر شاکیان حکم نداشتند چرا با مامور نرفتند ماموران اجرای کجا هستند معمولا آنها اجازه نمی دهند افراد غیر دخالت و یا حتی حضور پیدا کنند ایگونه موارد شاکی با مامورین اجرای حکم برای اجرا میرن نه اینکه شاکی راسا اقدام کند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
1
2
یکی بگه اول پادگان بود یا اول اون خانه ها ..ضمنا اگر مصلحت کشور باشه که الان زمین من رو هم پادگان ارتش بزنند اونهم نیروی هوایی ...فقط چشم میگویم...چون وقتی دور تادور کشور دشمن داریم نباید حرمت ایرانی و ارتش شکسته شود ...اگرچه متاسفم برای کشته شدگان اما درس عبرتی باشد برای کسانیکه روبروی ارتش ملت بخاطر منفعت شخصی سنگ پرت میکنند ...خودم هم کشاورزم ...
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
1
دریا خواری،زمین خواری،کوه خواری ،جنگل خواری در مازندران ،گلستان وگیلان به یک امر روزمره وعادی تبدیل شده است وهیچ کدام از نهادها وسازمانهای مسئول در مقابله با این پدیده شوم واز بین بردن اموال ملی وبیت المال هیچگونه تحرکی از خود نشان نمی دهند.مشکل بزرگ درمقابله با این چپاول اموال ملی وبیت المال این است که کلیه این چپاولگران بخش خصوصی با افرادی در بخشهای دولتی شریک وهم پیمان هستند ازجمله در فرمانداریها،بخشداریها،دهداریها وشوراهای اسلامی شهر وروستا.به شخص بنده برای خرید ویلا در مازندران ویلایی پیشنهاد شد که در زمینهای جنگلی ساخته شده بود وسند نداشت وقولنامه ای با مجوزهای شورا وبخشداری معامله می شد ومالک آن یکی از کارمندان ارشد بخشداری بود.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین