کد خبر: ۶۰۴۹۳۶
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
لیگ قهرمانان آسیا؛

الهلال باخت و صعود کرد

 تیم الهلال دردیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مغلوب الاهلی شد اما با توجه به نتیجه دیدار رفت به عنوان آخرین تیم صعود کننده راهی مرحله بعد این رقابت ها شد.
الهلال باخت و صعود کرد
آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی الاهلی که سه شنبه شب برای برگزاری دیدار پایانی این مرحله مقابل الهلال به میدان رفتند هرچند میزبان خود را با نتیجه یک برصفر شکست دادند اما با توجه به شکست سنگین ۴ بر ۲ در دیدار رفت از راهیابی به دور بعد این مسابقات بازماندند.

«عبدالفتاح توفیق عسیری» در دقیقه ۴۲ تنها گل این دیدار را برای تیم الاهلی به ثمر رساند اما با تک گل او بهار به خانه برانکو و شاگردانش نیامد و آنان از گردونه لیگ قهرمانان خارج شدند.

بدین ترتیب فهرست تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر تکمیل شد.

کاشیما آنتلرزاز ژاپن
اوراواردز از ژاپن
گوانگژو از چین
شانگهای از چین
الاتحاد از عربستان
النصر از عربستان
السد از قطر
الهلال از عربستان

**سرنوشت نمایندگان ایران در فصل جاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا

ایران در این رقابت ها ۲ سهمیه مستقیم و ۲ نماینده در مرحله پلی آف داشت.

تیم سایپا یکی از نمایندگان ایران در مرحله پلی آف در دور دوم این مرحله با قبول شکست برابر الریان قطر جواز حضور در رقابت های اصلی را پیدا نکرد و از گردونه این مسابقات خارج شد.

اما تیم ذوب آهن که همانند سایپا در مرحله دوم پلی آف شرکت داشت با برتری برابر الغرافه دیگر تیم قطری راهی جدول اصلی این رقابت ها شد.

شاگردان «علیرضا منصوریان» در جریان رقابت های گروهی خوش درخشیده و با کسب ۱۲ امتیازبه عنوان تیم نخست گروه A راهی مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات شدند.

اما بازیکنان این تیم در جریان دو دیدار رفت و برگشت مرحله یک هشتم مغلوب تیم الاتحاد عربستان شده و از راهیابی به مراحل بالاتر باز ماندند.

و اما تیم های مدعی و پرهوادار استقلال و پرسپولیس که به طور مستقیم در این مسابقات شرکت داشتند در پایان رقابت های مرحله گروهی در جایگاه سوم و چهارم جدول رده بندی گروه های C و D قرار گرفته و از راهیابی به مرحله حذفی باز مانده و کام هواداران خود را تلخ کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین