کد خبر: ۶۰۴۹۹۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

جلسه بی‌نتیجه بارسا و پاری سن ژرمن درباره نیمار

جلسه نمایندگان بارسلونا و پاری سن ژرمن برای بازگشت مهاجم برزیلی به نوکمپ بی نتیجه تمام شد.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از آس، در حالی که نیمار در حال آفتاب گرفتن با دوستانش در سواحل جنوب پرتغال است، نمایندگان بارسلونا و پاری سن ژرمن در پاریس نخستین مذاکرات خود را برای بازگشت مهاجم برزیلی به تیم کاتالانی انجام دادند. این مذاکرات بدون نتیجه به پایان رسید و تنها چیزی که مشخص شد اختلاف زیاد میان طرفین بود. از طرفی نیمار خیلی نگران شرایطش نیست. او دوشنبه شب در کنسرت پائولا فرناندس شرکت کرد و فردای آن روز به ساحل رفت.

خاویر بورداس (مدیر ورزشی) و اریک آبیدال (مشاور فنی) باشگاه بارسلونا به پاریس سفر کردند. در آن جا آندره کوری، فرد معتمد خانواده که برای پیوستن نیمار به بارسا در تلاش است منتظرشان بود. کوری که پیش از این مهاجم برزیلی را به PSG آورده بود، اکنون می‌خواهد او را جابجا کند. به همین خاطر نتوانست به سواحل پرتغال برود و مجبور شد در پاریس بماند.

لئوناردو آرائوخو (مدیر ورزشی پاری سن ژرمن) دیروز بعد از ظهر (سه شنبه) میزبان مهمانان اسپانیایی بود و چهار ساعت با آنها صحبت کرد. در پایان جلسه مشخص شد طرفین از توافق خیلی دور هستند. این اتفاق باعث شد شرایط به نفع باشگاه رئال مادرید پیش برود.

پیشنهاد بارسا برای امضای قرارداد از طریق معاوضه بازیکن بود یا این که انتقال به صورت قرضی انجام شود با حق خرید پس از یک فصل. تیم کاتالانی می‌تواند مبلغی را پرداخت کند اما بخش بیشتر را می‌خواهد از طریق معاوضه بازیکن بپردازد. فیلیپ کوتینو بهترین گزینه برای این معاوضه است. از طرفی پاری سن ژرمن نمی‌خواهد به پیشنهادی توجه کند که پول زیاد در میان نباشد. آنها خواهان بازیکنان دیگری هستند. تیم فرانسوی می‌خواهد نلسون سمدو یا ایوان راکیتیچ یا عثمان دمبله را به خدمت بگیرد.

پس از این جلسه بارسا باید منتظر جلسه ECA (کنفرانس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال اروپا) در لیورپول باشد که قرار است پنجشنبه برگزار شود. در آن جا ناصر الخلیفی و خوسپ ماریا بارتومئو می‌توانند با هم دیدار کنند. شرایط همچنان تفاوتی نکرده است و نیمار در ساحل به سر می‌برد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین