کد خبر: ۶۰۵۲۱۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
توجه به محرومیت‌زدایی دغدغه رهبری است| سازمان سالم و پاک برای گره‌گشایی از مشکلات مردم نیاز است

رئیس قوه قضاییه: هرچه شفافیت داشته باشیم اعتماد عمومی را به دنبال خواهد داشت

رئیس قوه قضاییه گفت: توجه به محرومیت‌زدایی دغدغه مقام معظم رهبری است و باید در کار برای فقرا و محرومین حرکت جهادی شود چرا که رفع فقر و محرومیت از سیاست‌های کلان نظام است.
رئیس قوه قضاییه: هرچه شفافیت داشته باشیم اعتماد عمومی را به دنبال خواهد داشت
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در شورای اداری استان کردستان اظهار داشت: جاهایی که دولت به بخش خصوصی مجوز می‌دهد باید مورد نظر ویژه قرار گیرد.

رئیسی خاطرنشان کرد: هرچقدر نظام خودکنترلی به عنوان کارآمدترین نظام کنترل مدنظر قرار گیرد دستگاه های اداری بهتر می‌توانند بر مشکلات فائق آیند.

وی افزود: ما که در محضر خداوند خودمان را می ببینیم باید مسئله اخلاق الهی و حرفه‌ای را به منظور کاهش جرم و تخلفات اداری مدنظر قرار دهیم.

رئیس قوه قضاییه اظهار داشت: در این منطقه وجب به وجبش پاک‌ترین و مخلصانه‌ترین خون‌ها برای ایجاد امنیت و زندگی مستقل و أزاد مردم تقدیم شده است و مردم پایبند به نظام و ارزش‌هاست و کارکردن برای این مردم افتخار است.

رئیسی افزود: ماندگاری مدیران غیربومی از مشکلات این استان است و باید در این خصوص و دیگر مشکلات اداری کردستان گره‌گشایی کرد. وحدت و انسجام از زمینه‌های توسعه یافتگی است و بدون انسجام در منطقه امکان توسعه‌یافتگی وجود ندارد.

رئیسی خاطرنشان کرد: توجه به محرومیت‌زدایی دغدغه رهبری است و باید نسبت به فقرا و محرومین کار شود و حرکت جهادی شود.

رئیسی افزود: رفع فقر و محرومیت از سیاست‌های کلان نظام است و سازمان سالم و پاک از هرگونه آلودگی و کارآمد برای گره‌گشایی از مشکلات مردم نیاز است و باید مدیران در این خصوص همت گمارند.

وی اعلام کرد: رعایت مقررات باید حرف محوری را بزند و روابط جای خود را به ضوابط دهد.

وی با اشاره به ویژگی‌های منطقه کردستان اظهار کرد: اینجا امنیت به مردم منطقه متصل است و قدرت نظامی نیروهای مسلح ما مثال‌زدنی است اما مهم‌ترین مؤلفه امنیت در نظام ما مردم و مشارکت همه جانبه آن‌هاست.

رئیسی خاطرنشان کرد: ادارات کردستان خودشان را با شاخص‌های تعیین فساد تطبیق دهند و در مقابل افکار عمومی از خودشان دفاع کنند چرا که بسیاری از شایعات هم از بین خواهد رفت و هرچه شفافیت داشته باشیم اعتماد عمومی را به دنبال خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین