کد خبر: ۶۰۵۶۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
نفرین ترامپ توسط مادربزرگ نماینده فلسطینی تبار کنگره!

خداوند "دونالد ترامپ" را سرنگون و ویران سازد!

مادربزرگ "طلیب" که در مناطق تحت اشغال اسرائیلی در کرانه باختری زندگی می‌کند آرزو کرده که خداوند ترامپ را نابود کند.
خداوند
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- مادر بزرگ "رشیده طلیب" نماینده زن جنجالی فلسطینی تبار کنگره آمریکا به تازگی آرزو کرده که خداوند "دونالد ترامپ" را سرنگون و ویران سازد!

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ مادربزرگ "رشیده طلیب" 90 ساله است و دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا را عامل اصلی مشکل برای سفر نوه‌اش به سرزمین‌های اشغالی دانسته است. اسرائیل در ابتدا از صدور ویزا برای "رشیده طلیب" نماینده کنگره از حزب دموکرات خودداری اما سپس ویزا را صادر کرد تا او بتواند مادربزرگ خود را ملاقات کند. با این حال، طلیب ویزا را رد کرد و گفته بود که اسرائیل محدودیت برای سفر را به منظور تحقیر او وضع کرده است. ترامپ نیز در توئیتی به کنایه نوشت که تنها برنده واقعی در اینجا مادربزرگ طلیب است. او دیگر مجبور نیست رشیده را ببیند"! پس از انتشار این توئیت بود که مادربزرگ رشیده عصبانی شد و ترامپ را نفرین کرد.

خداوند

مادربزرگ "طلیب" که در مناطق تحت اشغال اسرائیلی در کرانه باختری زندگی می‌کند آرزو کرده که خداوند ترامپ را نابود کند. "بسام طلیب" عموی رشیده گفته است که برادرزاده‌اش مادربزرگ را همانند "مادر دوم" خود می‌داند و ا را بسیار دوست دارد. عموی طلیب گفته که "رشیده" مادربزرگ‌اش را از سال 2006 به این سو ندیده است.

گفتنی است که اسرائیل از صدور ویزا برای "ایلهان عمر" دیگر نماینده زن دموکرات نیز خودداری کرده است و پس از مدتی برای طلیب تنها به دلیل آنچه مسائل بشردوستانه و دیدار با اعضای خانواده اعلام کرده ویزا صادر کرده بود. مشکل اسرائیل با این دو نماینده زن مسلمان و دموکرات کنگره به دلیل انتقاد آنان از نقض حقوق فلسطینیان و حمایت آنان از کارزار تحریم کالاهای اسرائیلی بوده است.

خداوند

خداوند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
0
0
کجای این خبره . از بی خبری و بیگاری هرکس هر حرفی از دهنش در میاد بعنوان خبر چاپ و منتشر می کنند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین