کد خبر: ۶۰۵۷۲۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴

تلاش ترامپ برای توجیه نتایج منفی نظرسنجی‌ها علیه خود

ترامپ برای توجیه نتایج منفی نظرسنجی‌ها علیه خود تلاش کرد دیدگاه مردم آمریکا را به گونه دیگری نشان دهد.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری امریکا در تلاش برای توجیه ناکامی های به دست آمده علیه خود در نتایج منفی نظرسنجی های متعدد که دارای تبعات گسترده ای علیه وی هستند، در توییترش نوشت: یک افشاگر، مُچ نیویورک تایمزِ مغلوب، یکی از مخرب‌ترین نمونه‌های روزنامه‌نگاری‌ های بَد در طول تاریخ را گرفت و فاش کرد که این روزنامه سرگرم تغییر رویکرد خود از روایت ساختگی تبانی (ستاد انتخاباتی ترامپ) با روسیه (گزارش بازرس مولر و ادای شهادت او در کنگره که یک فاجعه کامل بود)، به آزار رقبای سیاسی با استفاده از مسئله نژادپرستی است.

رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه افزود: روزنامه‌نگاری به سطح افول جدیدی در طول تاریخ کشورمان رسیده است و چیزی بیشتر از دستگاه تبلیغاتی شرورانه برای حزب دموکرات نیست. گزارش‌ها به اندازه‌ای دروغ، مغرضانه و شرورانه است که اکنون به دستمایه طنز تبدیل شده است...، اما عموم مردم آگاه هستند.

گفتنی است، نشریه هیل چندی پیش در گزارشی پیرامون تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرده بود که بر اساس نتیجه نظرسنجی جدید «فاکس‌نیوز»، هر ۴ نامزد پیشتاز دموکرات این انتخابات می توانند در برابر دونالد ترامپ رئیس جمهوری کنونی کشورشان به پیروزی برسند.

بر اساس اعلام هیل، «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهوری پیشن آمریکا به همراه «برنی سندرز» سناتور دموکرات، «الیزابت وارن» و «کامالا هریس» در صورت پیروزی در رقابت‌های درون حزبی و راه‌ یابی به رقابت نهایی با ترامپ می‌توانند او را شکست دهند.

بر اساس اعلام این شبکه، در صورت رقابت ترامپ با بایدن، ۵۰ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی به معاون اوباما رأی‌ می‌ دهند و سهم رئیس‌جمهوری کنونی تنها ۳۹ درصد خواهد بود.

طبق داده‌های نظرسنجی فاکس نیوز، سهم ترامپ در رقابت با سندرز، وارن و هریس هم ۳۹ درصد آرا است؛ اما او در رقابت با این ۳ نفر هم بازنده خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین