کد خبر: ۶۰۶۷۶۷
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
تبلیغات

دانلود آهنگ تیتراژ سریال در کنار پروانه‌ها با صدای احسان خواجه امیری

محققان دپارتمان فیزیولوژی سلولی در دانشگاه رور بوخوم آلمان موفق به کشف مکانیسمی شده‌اند که امکان ترمیم و درمان اعصاب آسیب‌دیده را فراهم می‌کند.
دانلود آهنگ تیتراژ سریال در کنار پروانه‌ها با صدای احسان خواجه امیری
آفتاب‌‌نیوز :

تیتراژ سریال در کنار پروانه‌ها با صدای احسان خواجه امیری منتشر شد.

احسان خواجه امیری تاکنون برای چندین فیلم و سریال آهنگسازی کرده و همچنین خواننده تیتراژ بسیاری از مجموعه‌های تلویزیونی همچون غریبانه، برای آخرین بار، از نفس افتاده، زیرزمین و ... بوده است.

سریال در کنار پروانه‌ها به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی بهروز مفید و نویسندگی علی حمیدنژاد و سید حسن حسینی، این شب‌ها ساعت ۲۱:۳۰ درحال پخش از شبکه دو سیما است. سریال در کنار پروانه‌ها درامی خانوادگی با پس زمینه مذهبی است.

این سریال درباره جوانی به نام رهی است که با یک بیماری قلبی حاد دست و پنجه نرم می‌کند و با وجود مشکلات متعدد و پی در پی تبدیل به جوانی ناامید می‌شود و تصور می‌کند مورد بی‌مهری و قهر خدا واقع شده است. او برای نجات خواهرش که تنها دلخوشی زندگی‌اش است، طعمه‌ی نقشه‌ای می‌شود.

هنرمندانی همچون: پروانه معصومی، برزو ارجمند، بیتا سحرخیز، شهین تسلیمی، مهران رجبی و ... در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

احسان خواجه امیری خواننده مطرح کشورمان قطعه‌ای با عنوان "در کنار پروانه‌ها" را برای تیتراژ این سریال خوانده است که می‌توانید برای دانلود آهنگ جدید "در کنار پروانه ها" به لینک زیر مراجعه کنید ...

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری در کنار پروانه‌ها

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین