کد خبر: ۶۰۷۰۹۸
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

بازتاب فراهم شدن امکان حضور زنان در ورزشگاه‌ها در رسانه‌های عربی

سخنان معاون حقوقی وزارت ورزش و مسوولان فدراسیون فوتبال درباره تایید حضور زنان ایرانی در ورزشگاه‌ها در انتخابی جام جهانی قطر بازتاب زیادی در رسانه های عربی داشت.
آفتاب‌‌نیوز :

فراهم شدن امکان حضور زنان در بازی‌های ملی در ورزشگاه‌ها بازتاب زیادی در رسانه های عربی داشت. تقی‌زاده معاون حقوقی وزارت ورزش در تازه‌ترین اظهارنظر در این‌باره روز گذشته گفت: زنان در ۱۸ مهر امسال برای تماشای دیدار تیم ملی ایران و کامبوج در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر می‌توانند به ورزشگاه آزادی بروند

سایت‌ها و روزنامه‌های عربی زیاد این خبر را بازتاب دادند. الرای قطر نوشت: "ایران به زنان اجازه داد تا برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه بروند. زنان ایرانی می‌توانند در انتخابی جام جهانی قطر به ورزشگاه بروند. فیفا از طرق جیانی اینفانتینو به ایران فشار آورد تا به زنان اجازه ورود در ورزشگاه ها را بدهد و در نهایت هم توانست موافقت آنها را جذب کند و زنان ایرانی در دیدار برابر کامبوج در انتخابی جام جهانی به ورزشگاه خواهند رفت".

اسپورت 24 عربستان هم نوشت: "ایران به زنان اجازه ورود به ورزشگاه ها را در انتخابی جام جهانی 2022 قطر داد. زنان ایرانی از اکتبر 2019 می‌توانند به ورزشگاه بروند و دیدار برابر کامبوج را از نزدیک نگاه کنند. این خبر را تقی زاده معاون حقوقی وزارت ورزش ایران اعلام کرد".

Egysaudi هم نوشت که "ایران با دستور فیفا اجازه ورود زنان به ورزشگاه ها را صادر کرد و به این ترتیب زنان ایرانی بعد از سال 1979 می‌توانند به ورزشگاه‌ها بروند و بازی مردان را از نزدیک نگاه کنند".

رسانه های عربی زیاد دیگری مثل اسپورت 21 و المشهد العربی و الغد و البشائر این خبر را پوشش داده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین