کد خبر: ۶۰۷۱۱۴
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹

ماجرای درخواست عربستان از ترامپ برای منصرف شدن از حمله نظامی به ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توافق با شیطان منطقی نیست زیرا شیطان و استکبار در همان جلسه ای که با آنها توافق می کنید خیانت می کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی شامگاه یکشنبه در جمع اساتید بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان خراسان رضوی افزود:دشمن می بیند که ما در حال نابودی او هستیم و از اصول خود دست برنخواهیم داشت به همین دلیل مهم است که هر حمله دشمن را شناسایی کرده و برای آن طرحی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در روزهای مذاکره برجام بازار دلار نوسان داشت ولی در روزی که سپاه پهپاد آمریکا را سرنگون می کند دلار کاهش قیمت دارد.

دانشیار مجتمع عالی شهید محلاتی گفت: زدن پهپاد کار خدا بود و ما ابزار بودیم زیرا این موشک در آزمایش چند ماه گذشته خود بُرد ۳۵۰۰ پا را توانست به دست آورد در حالی که پهپاد آمریکایی در ارتفاع ۵۵۰۰ پایی در حال پرواز بود.

حاجی صادقی افزود: همچنین در آن محدوده ۲۰ هواپیمای دیگر نیز در حال پرواز بودند و شخصی که شلیک را انجام داد می گفت حدود دو ساعت در حال رصد بودم و در موقعیت مناسب فقط سه دقیقه فرصت شلیک داشتم.

وی ادامه داد: این در حالی است که پهپاد ایرانی سه ساعت و ۴۰ دقیقه بر فراز ناو آمریکا در حال پرواز بود و آنها جرات زدن آن را نداشتند و به سلامت در قشم به زمین نشست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدان گفت: آمریکا به عنوان سمبل قدرت در میان بعضی از کشورهاست اما وقتی رئیس جمهوری آمریکا در مقابل رسانه ها می گوید پهپاد ایرانی را زده اند به دلیل اینکه سندی ندارد مورد تمسخر قرار می گیرد.

حاجی صادقی افزود: اگر ما توان موشکی نداشتیم اسرائیل و آمریکا در پی حمله به ایران بودند و بعد از ساقط کردن پهپاد، آمریکا قصد داشت به نقاطی از ایران حمله کند ولی اسرائیل و عربستان به آمریکا اعلام کردند که ایران به دنبال فرصتی است تا نقاط راهبردی ما را بزند و اگر این اتفاق بیفتد نابودی ما حتمی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکا به صراحت بیش از ۱۰ بار اعلام کرده است پیشرفت انقلاب اسلامی به معنی مرگ تدریجی ماست و خودش را از سال ۵۷ تا کنون با ما مقایسه می کند و آن چیزی که می بیند جان گرفتن آهسته ایران است و پیش بینی امام در حال محقق شدن است که می گفت ما سنگر های کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح می کنیم و آن سنگر قلب ها و افکار ملّت هاست.

حاجی صادقی ادامه داد :دشمنان جبهه ای با چهار ویژگی شامل عظمت، وسعت، نامتناجس بودن همراه با قدرت رسانه ای و تبلیغاتی بالا ایجاد کرده اند و ما طبق گفته رهبر انقلاب باید در برابر دشمن نامتجانس جبهه ای دارای تنوع ایجاد کنیم.

وی افزود: آنها در حال راه اندازی جریان نفاق جدیدی هستند تا در داخل گروه ها را به جان انقلاب بیندازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین