کد خبر: ۶۰۷۴۸۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

اختلاس کارمند بانک ملی+توضیحات بانک

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملایر از دستگیری یکی از کارمندان بانک ملی به علت اختلاس میلیونی در این شهرستان خبر داد.
اختلاس کارمند بانک ملی+توضیحات بانک
آفتاب‌‌نیوز :

سعید احمدی فر با اعلام این خبر افزود: این تخلف ظاهراً مربوط به شعبه پارک بوده و توسط یکی از کارمندان این بانک گزارش شده است.

وی با بیان اینکه طبق بررسی های انجام شده تا کنون مبلغ اختلاس شده 6 میلیون تومان است، اظهار کرد: فرد متهم دستگیر و روانه زندان شده است و تحقیقات تکمیلی و تخصصی در این رابطه ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب ملایر در ادامه ضمن تأیید خبر کشف یک واحد تولید لواشک و ترشی آلوچه تقلبی در ملایر، گفت: این واحد با همکاری بازرسان بهداشت محیط این شهرستان و مأموران اماکن کشف و محل آن با دستور دادستانی ملایر پلمب شد.

احمدی فر با اشاره به اینکه محل تولید لواشک های غیربهداشتی در یکی از روستاهای شهرستان بوده و 2 نفر در این رابطه دستگیر شده اند، یادآور شد: تحقیقات محرمانه و تکمیلی همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر نیز از شناسایی و انهدام کارگاه بزرگ تهیه و تولید مواد غذایی تقلبی در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و با انجام کار اطلاعاتی دقیق، مأموران پلیس اطلاعات از مکان تهیه و تولید مواد غذایی تقلبی در محیطی کاملاً آلوده و مخفی مطلع شدند.

سرهنگ محمدباقر سلگی افزود: در همین ارتباط با هماهنگی به عمل آمده با دستگاه قضایی، مأموران این یگان در یک عملیات ضربتی از این سوله متروکه بازرسی به عمل آورده و تعداد دو نفر متهم را در حین تهیه موادغذایی غیرمجاز در این مکان دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: با بررسی به عمل آمده مشخص شد که این افراد به صورت پنهانی و غیرمجاز و با به کارگیری تعدادی کارگر اقدام به راه اندازی کارگاه غیرمجاز تولید موادغذایی تقلبی در محیطی غیربهداشتی کرده و از ترکیباتی نظیر اسیدسیتریک، انواع رنگ های غذایی غیرمجاز نیز استفاده و اقدام به تولید لواشک تقلبی مربوطه به انواع میوه ها برای توزیع در سایر نقاط کشور را کرده اند.

سلگی ادامه داد: با تلاش مأموران و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در مجموع مقدار 29 هزار و 600 کیلوگرم انواع مواد استفاده شده در تهیه و تولید لواشک تقلبی کشف و برابر نظر کارشناسی مأموران بهداشت و دستور دادستان این اقلام توقیف و مکان مورد نظر نیز پلمب شد که با تشکیل پرونده مراتب تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

توضیحات بانک ملی

بانک ملی در جوابیه‌ای که برای آفتاب‌نیوز ارسال کرده است نوشت: «در جریان رسیدگی به حساب های شعبه خیابان شهدای ملایر توسط رئیس و معاون این شعبه، مغایرت‌هایی آشکار و سوء استفاده مالی یکی از کارمندان به مبلغ 60 میلیون ریال مشخص شد. پس از اطمینان از وقوع این حادثه و اعتراف کارمند مذکور، وی توسط مسئولان بانک به مراجع انتظامی و قضایی تحویل و منابع مالی به ذینفعان مسترد شد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
0
5
اختلاس کارمند بانک اطلاع رسانی می شود .
تخلفات قرض الحسنه ها در سکوت.....
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
0
3
مبلغ اختلاس از حقوق ماهانش کمتر بوده
دبیر
|
United States of America
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
0
0
بیچاره رو برا ۶ میلیون دستگیر کردین .واقعا مرحبا به شما.چطوریاس که اختلاسهای چند هزار میلیاردی رو بی خیال میشین.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین