کد خبر: ۶۰۷۵۱۷
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲

دیدار وزیر کشور و اعضای خانه کارگر+عکس

وزیر کشور در دیدار دبیرکل و اعضای مؤثر خانه کارگر گفت: ارتباط دانشگاه و صنعت ضعیف است و خانه‌کارگر به عنوان یک تشکل صنفی دارای ظرفیت حرفه‌ای مناسب می‌تواند به تقویت این ارتباط کمک کند.
آفتاب‌‌نیوز :

در این دیدار که به مناسبت هفته دولت در وزارت‌کشور صورت پذیرفت؛ عبدالرضا رحمانی فضلی با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی اعضای خانه کارگر، در خصوص قابلیت‌های علمی و صنعتی واحدهای تحت پوشش خانه‌کارگر و وجود ۲۳ مرکز دانشگاهی علمی-کاربردی در حوزة فعالیت این نهاد صنفی گفت: فارغ‌التحصیلان رشته‌های صنعتی تجربه علمی ندارند و نمی‌توانند آموزه‌های علمی و تئوری را در عمل به کار بگیرند.

وزیر کشور با مرور برنامه ها و اقدامات سال های اخیر وزارت کشور در حمایت از روند تحزب و تقویت احزاب در کشور گفت: صیانت از فعالیت قانونی احزاب در طول این دوره برنامه مستمر ما بوده است و با توجه به عضویت نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ که در همین دوران محقق شد، کلیه تصمیمات در این عرصه با دریافت دیدگاه ها و پیشنهادات احزاب دنبال می شود.

دیدار وزیر کشور و اعضای خانه کارگر+عکس

رحمانی فضلی با اشاره به سه ضلع اصلی رونق فعالیت های حزبی، شامل ظرفیت های بالفعل احزاب و فعالین حزبی، چگونگی پذیرش برنامه های احزاب از سوی مردم و نوع تعامل نظام سیاسی با احزاب، پیشرفت های حاصل شده در تعامل دولت به معنای عام با تحزب را برشمرد و خاطر نشان کرد: تلاش آگاهانه و مسؤولانه احزاب، برای عینیت بخشیدن به آثار و نتایج فعالیت های خود در منظر مردم، از اهمیت بسیار زیادی در مسیر رونق تحزب برخوردار است.

در این دیدار علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران فرارسیدن هفته دولت را به دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور و دیگر اعضای دولت تبریک گفت و افزود: دولت سال سختی را پشت سر گذاشت و بعد از وقوع حوادث طبیعی بزرگ سیل و زلزله توانست به خوبی عمل کند و این شرایط سخت را پشت سر بگذارد، که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اهم فعالیت‌های صنفی خانه کارگر در زمینه‌های علمی، آموزشی و رفاهی برای کارگران و خانواده های آنان، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه امسال گفت: همانند گذشته نگاه ما به انتخابات نگاه جناحی و حزبی نیست و از همة نامزدهای جریان کارگری در انتخابات پیش رو حمایت خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت‌کشور؛ در این جلسه همچنین تعدادی از اعضای خانه کارگر به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در زمینه‌های مختلف، و همچنین ظرفیت‌های موجود در خانه کارگر برای ارتقاء کیفیت آموزشی و مهارت آموزی کارگران و اقدامات رفاهی برای خانواده های آنان در سراسر کشور پرداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین