کد خبر: ۶۰۷۷۰۴
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱

مهدی تارتار: مقابل نفت آبادان شایسته پیروزی بودیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: در جهنم آبادان به گونه ای بازی کردیم که شایسته پیروزی بودیم ولی این شانس را نداشتیم.
مهدی تارتار: مقابل نفت آبادان شایسته پیروزی بودیم
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی تارتار شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بعد از دریافت گل در دقایق ابتدایی غافلگیر شدیم ولی خیلی زود بازی را در اختیار گرفتیم.

وی افزود: بازی کاملا در اختیار ما بود و حاکم مطلق زمین بودیم ولی از شانس های خود به خوبی استفاده نکردیم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: صنعت نفت بعد از گلی که زد بازی را در اختیار ما قرار داد و فشار زیادی روی دروازه این تیم در جهنم تختی آبادان وارد کردیم.

تارتار افزود: بعد از زدن گل تساوی یکی از بازیکنان خود را از دست دادیم و این فرصت برای تیم صنعت نفت مهیا شد که بر روی دروازه ما فشار بیاورد ولی با هوشیاری خط دفاعی یک امتیاز را کسب کردیم.

وی اظهار داشت: ما کاملا شایسته پیروزی در این دیدار بودیم ولی شانس ها را براحتی از دست دادیم.

تارتار در خصوص تاخیر در آغاز لیگ برتر تصریح کرد: ورزشگاه های ایران دارای اشکالاتی بودند که برای رفع آنها نیاز به زمان بود و این تاخیر کاملا عادی به نظر می رسد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: ما اکنون شاکله اصلی تیم شناخته ایم و تیم به هماهنگی لازم دست یافته است و در ادامه لیگ نتایج خوبی را بدست خواهیم آورد.

وی افزود: در این ۲ بازی نشان دادیم نسبت به سال های گذشته متفاوت بازی می کنیم و این روند را تا پایان لیگ ادامه می دهیم.

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان عصر امروز از هفته دوم رقابت های لیگ برتر برابر میزبانش نفت آبادان به نتیجه مساوی یک بر یک رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین