کد خبر: ۶۰۷۹۳۹
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶

جمله مرموز زیدان: یک یا ۲ بمب...، تا دوشنبه هر چیزی ممکن است

«زین‌الدین زیدان» در نشست خبری پیش از دیدار فردا شب مقابل ویارئال با جمله‌ای مرموز، از احتمال ترکیدن یک یا ۲ بمب انتقالاتی تا زمان بسته شدن پنجره تابستانی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

زیدان در این نشست خبری به شکلی زیرکانه به این موضوع اشاره کرد که کار رئال مادرید در بازار هنوز تمام نشده و احتمال رو شدن ورق‌های بیشتری از سوی این باشگاه وجود دارد.

پنجره نقل و انتقالات تا دوشنبه هفته جاری یعنی تنها ۲ روز دیگر باز است و کهکشانی‌ها امیدوارند دست کم یک یا ۲ خرید دیگر به مجموعه خود اضافه کنند.

مرد فرانسوی در این خصوص اظهار داشت: تا دوشنبه هر اتفاقی ممکن است رخ دهد؛ یک بمب، ۲ بمب، معلوم نیست اما موضوع حائز اهمیت بازی فردا مقابل ویارئال است.

زیدان تابستان سال جاری به وضوح تمایل خود را برای به خدمت گرفتن «پل پوگبا» ابراز کرده بود و با وجود این که زیزو وی را با جمله "بازیکنی که مربی‌ها تشنه داشتن او هستند" توصیف کرده بود اما مقامات باشگاه برای خرید وی وارد عمل نشدند.

زیدان ادامه داد: در نهایت، این تیمی است که در اختیار دارم و به تک‌تک آنها افتخار می‌کنم؛ آنها بهترین بازیکنان جهان هستند؛ مهم‌ترین موضوع این است که زمانی که فصل شروع می‌شود شما آسوده خاطر باشید و من این احساس را دارم؛ هیچ شکایتی از تیم ندارم؛ هر مربی دوست دارد با این مجموعه کار کند.

زنجیره مصدومان بار دیگر گریبان‌گیر زیدان شده و سرمربی فرانسوی به شکلی قابل درک بابت این موضوع به ستوه آمده است.

وی در رابطه با این موضوع تاکید کرد: دیدن بازیکنان مصدوم مرا خوشحال نمی‌کند اما این اتفاقات طبیعی است و برای تمام تیم‌ها رخ می‌دهد؛ امیدوارم هر چه زودتر از کمند مصدومیت رها شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین