کد خبر: ۶۰۸۵۷۲
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

واعظی: روحانی امشب میهمان رئیسی است/ مذاکرات عراقچی و تیم اقتصادی با اروپایی‌ها پیشرفت‌هایی خوبی داشته است

رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: مردم را نامحرم را نمی‌دانیم، اما چون با طرف خارجی بحث می‌کنیم نمی‌خواهیم برداشت ذوق زدگی از کار ما را داشته باشند.
آفتاب‌‌نیوز :

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور، در حاشیه جلسه صبح امروز هیأت دولت، گفت: ما اعلام کرده‌ایم که سر زمان مشخص که آخر این هفته است، اگر به توافق قطعی نرسیم در مذاکراتی که با رئیس جمهور فرانسه داریم، گام سوم برداشته خواهد شد.

* گزارشی از سفر آقای عراقچی با تیم خوب اقتصادی دریافت کردیم. نتیجه مذاکراتشان با توجه به پیچیدگی هایش، در مجموع پیشرفت هایی داشت.

* قرار است هفته آینده نتیجه مشخص شود. ما منتظر هستیم هماهنگی در داخل اروپا انجام شود تا نتیجه منعکس شود. سپس بررسی خواهیم کرد که چگونه گام بعدی را برداریم.

* در مجموع گام‌هایی که برداشته شده است، اگر مقایسه‌ای با یک ماه و نیم قبل که مذاکره شروع شد، داشته باشیم می‌توانم بگویم که پیشرفت خوب بود. اما تا به جمع بندی نهایی نرسیم، نمی‌توانیم اعلام کنیم. البته مردم را نامحرم را نمی دانیم، اما چون با طرف خارجی بحث می کنیم نمی خواهیم برداشت ذوق زدگی از کار ما را داشته باشند.

* {با اشاره به تذکر ۱۰۵ نماینده مجلس که خواستار دقت بیشتر رئیس جمهور در موضوع تفکیک قوا شده اند}: روابط قوه قضاییه و قوه مجریه بسیار خوب است و رئیس جمهور نیز امشب میهمان آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین