کد خبر: ۶۰۸۹۵۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

اظهارات انتخاباتی قالیباف: نیازمند مجلس نو هستیم/نباید پشت درهای بسته تصمیم گرفت/جوانان منتظر تعارف نباشند، به میدان بیایند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ‌هیچ‌گاه به دشمن اعتماد نکنیم حتی در گفتگو، گفت: منافع ملی‌مان را خرج مسایل داخلی نکنیم.
اظهارات انتخاباتی قالیباف: نیازمند مجلس نو هستیم/نباید پشت درهای بسته تصمیم گرفت/جوانان منتظر تعارف نباشند، به میدان بیایند
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر قالیباف در یاواره شهدای شهرستان ابهر با بیان اینکه اساس انقلاب اسلامی بر مبنای فرهنگ عاشورا شکل گرفته است، اظهار داشت: براساس همین فرهنگ، ما هم باید مبارزه کنیم و تسلیم ظلم نشویم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برای مقابله با ظالم سه شرط باید رعایت شود، افزود: ‌اول این که هیچ‌گاه به دشمن اعتماد نکنیم حتی در گفتگو. دوم اینکه منافع ملی‌مان را خرج مسایل داخلی نکنیم و سوم این‌که ما باید مقاومت فعال داشته باشیم؛ یعنی به‌جای اینکه نگاهمان به خارجی‌ها برای خام‌فروشی نفت باشد به جوانان و ظرفیت داخلی‌مان تکیه کنیم.

قالیباف با بیان اینکه در هر سه قوه کشور ناکارآمدی اشباع شده داریم، اما ریل‌گذاری و نظارت در مجلس اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: چند ماه دیگر انتخابات مجلس است و ما نیازمند مجلس نو هستیم.

وی با بیان اینکه مجلس نو یعنی مجلسی که برایش پشت درهای بسته تصمیم نگیرند، ادامه داد: مجلسی که نماینده‌ در آن وعده‌ای بدهد که به آن عمل کند؛ مردم از اموال و دارایی نماینده‌شان مطلع باشند و نماینده، نماینده مردم باشد، نه نماینده دولت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جوانان عزیز منتظر تعارف نباشید،‌ بیایید و در میدان بایستید، تاکید کرد: اگر کسی را می‌شناسید که ظرفیت برای حضور در مجلس دارد به آمدن دعوتش کنید و برای مردم تبیین کنید که راه پیروزی حضور نیروهای انقلابی و جوان.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
0
3
میگه: "نماینده، نماینده مردم باشد، نه نماینده دولت" جداً که از آقای قالیباف اینطور حرف زدن بعید می نمود!!!!!!!!!!!!!!!
وقتی دولت محترم، منتخب مردم و ملت است، پس حمایت از دولت مردمی، عین حمایت از مردم و ملت است و حتماً لازم است از این رفتار خداپسندانه و مردمی مجلس محترم حمایت و پشتیبانی شود نه اینکه ...........................

...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
0
3
نه که شهرداری در زمان ایشون پشت درهای باز تصمیم میگرفت....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
0
3
برترین الگو و نماد برای زندگی همه انسانها، پیامبران الهی و امامان معصوم هستند که همواره بشریت را به سعادت و سلامت واقعی و خداپسندانه راهنما و هدایتگرند.
آنچه که در تاریخ اسلام آمده میگوید که سرور جوانان اهل بهشت/امام حسین(علیه السلام) تا آنجا که میتوانستند تمام سعی و تلاششان را کردندکه با گفتمان، از جنگ و خونریزی میان بندگان خدا جلوگیری کنند تا جایی که حتی خواستند راه آمده را بازگردند!! اما دشمن خبیث پای در انجام حنگ و خونریزی فشرد و به امام بزرگوار و یارانشان اجازه برگشت نداد (جنگ تحمیلی ای که در نهایت با رشادت و پایمردی امام بزرگوارمان و 72 تن از یاران با وفایش به عزت و جاودانگی آنان، و خفت و خواری ابدی بدکاران در تاریخ اسلام منجر شد).
mm
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
0
2
قالیباف یک چیزی پراندی که؛ جوانان منتظر تعارف نباشند، به میدان بیایند
ولی قالیباف تکلیفِ خودت را اول مشخص کن که هنوز انتخاباتی نشده زودتر به میدان آمده ای!!! با این سن و سال و چهل سال کار کرده ای و با نفوذی که داری هنوز بازنشست نمیخواهی بشوی. جوانها چطور میتوانند تا سدهایی مثل تو و ابوالمشاغلهای دیگر مثل ....هستند چگونه با این دست اندازها وارد میدان شوند. ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
0
2
امان از حرافی های .........................
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین