کد خبر: ۶۰۸۹۹۹
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

رعدوبرق و سیلاب از عصر امروز در انتظار ۵ استان کشور

سازمان هواشناسی کشور از عصر امروز برای ۵ استان کشورمان، بارش باران، رگبار، رعدوبرق، سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی کرد.
رعدوبرق و سیلاب از عصر امروز در انتظار ۵ استان کشور
آفتاب‌‌نیوز :

سازمان هواشناسی کشور در توصیف سامانه‌های بارشی مورد انتظار از نفوذ تدریجی توده هوای بارشی از عصر امروز شنبه ۱۶ شهریور و تقویت آن طی فردا خبر داد که موجب ابرناکی، وزش تندبادهای لحظه‌ای، بارش باران گاهی به‌صورت رگبار و رعد و برق، وقوع سیلاب، کاهش نسبی دما و رخداد گرد و خاک و کاهش دید و کیفیت هوا خواهد شد.

بر این اساس از بعد از ظهر امروز شنبه ۱۶ شهریور، رگبار و رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای در ساعات بعد از ظهر و اوایل امشب در استانهای اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی خواهیم بود و این پدیده تا فردا ادامه خواهد داشت.

احتمال آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها و در ارتفاعات احتمال برخورد صاعقه، وزش تند باد لحظه‌ای، خیزش گردوخاک محلی، کاهش دید و کیفیت هوا بر اثر این پدیده جوی دور از انتظار نیست لذا از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و تردد در نواحی مرتفع اجتناب شود.

همچنین با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر از عصر امروز شنبه و تقویت آن طی روز یکشنبه موجب ابرناکی، وزش باد شدید، بارش باران، مواج شدن دریا، وقوع سیلاب و کاهش نسبی دما در استان گیلان و روز یکشنبه در استان گیلان و غرب استان مازندران می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین