کد خبر: ۶۰۹۰۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

مستند جدید پرس تی‌وی درباره بی‌اثر شدن تحریم‌های ضدایرانی

«بی اثر شدن تحریم‌های ضد ایرانی» عنوان مستندی در شبکه پرس تی‌وی است که موضوع فرسایشی شدن جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.
مستند جدید پرس تی‌وی درباره بی‌اثر شدن تحریم‌های ضدایرانی
آفتاب‌‌نیوز :

 این مستند تک‌قسمتی که به تهیه‌کنندگی مهدی عرب در حال تولید است، با اشاره به گذشت بیش از یک سال از خروج آمریکا از برجام و همچنین تلاش‌های مکرر این کشور برای اعمال حداکثری تحریم ‌های ضدایرانی به بحث در مورد استفاده آمریکا از تمام گزینه‌های خود برای اعمال فشار بر ایران و تغییر رفتار آن و عدم تاثیر مضاعف آن بر تحریم‌های قبلی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی‌وی، این برنامه همچنین به نقد و واکاوی ادبیات علمی موجود پیرامون نقش تحریم به ‌عنوان یک ابزار سیاست خارجی ایالات متحده آمریکا که ضمن زیر سؤال بردن موفقیت به ‌کارگیری این ابزار در موارد متعدد، فرضیه «خوگیری اقتصادهای هدف در فرایند اعمال تحریم» و بی‌اثر شدن تحریم‌ها را مطرح می‌کنند، پرداخته و شرایط اقتصاد ایران را که با وجود تحریم‌ها، نه تنها مقاوم است بلکه فرایند رشد را هم دنبال می ‌کند، مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

این مستند به‌زودی از شبکه پرس تی‌وی پخش خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
0
1
چقدر ....،بدتر از تحریمها همین حرفای مفت و بی حسابه که عین نمک به زخم مردم پاشیدنه،با دزدی و اختلاس های کهکشانی به جنگ تحریم رفتین یا با رانت و واردات انحصاری آقا زاده ها؟!!زندگی بنده که نابود شد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین