کد خبر: ۶۰۹۱۱۰
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

کالدرون: این شانسم بود که کنار مارادونا بازی کنم/ به خاطر باخت تراکتور عذرخواهی می کنم

بهترین دوران بازی‌ام در این تیم بود و این شانس را داشتم که در کنار بهترین بازیکن آن دوران مارادونا بازی کردم این اتفاق خوبی برای من بود که در جوانی این تجربه را بدست آوردم.
کالدرون: این شانسم بود که کنار مارادونا بازی کنم/ به خاطر باخت تراکتور عذرخواهی می کنم
آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هواداران بابت شکست مقابل تراکتور عذرخواهی می‌کنم و تلاش می‌کنیم که جبران کنیم.

گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس به بهانه سالروز کسب عنوان قهرمانی جهان با تیم ملی زیر 20 سال آرژانتین در مصاحبه‌ای اظهار داشت: قبل از شروع صحبت‌هایم، ایام محرم را به تمام ایرانی‌ها تسلیت می‌گویم با رفتار خوبی که با من داشتند من خودم را عضوی از جامعه ایران می‌دانم. امروز چهلمین سال پیروزی تیم جوانان آرژانتین است.

وی افزود: بهترین دوران بازی‌ام در این تیم بود و این شانس را داشتم که در کنار بهترین بازیکن آن دوران مارادونا بازی کردم این اتفاق خوبی برای من بود که در جوانی این تجربه را بدست آوردم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پس از آن قهرمانی تیم ملی آرژانتین چه اتفاقی در زندگی ورزشی او رخ داد؟ جدا از این قهرمانی در جهان، 4 بازیکن این تیم به نام‌های مارادونا، دبارباس، رامون دیاز و خودم به تیم ملی آرژانتین راه یافتیم و قهرمان جهان شدیم و این اتفاق مهمی بود که در آن دوران اتفاق افتاد.

کالدرون درباره اینکه این قهرمانی چقدر در روند فوتبالی و زندگی ورزشی وی تاثیرگذار بود، عنوان کرد: یکی از بزرگترین دستاوردها این بود که آقای بنوتی درس‌های بزرگی را به ما یاد دارد و از آنجا که این مربی از دوران خود جلوتر بود، وقتی به اروپا آمدم متوجه شدم که مواردی که آموزش دیدم خیلی در فوتبال برای موفقیت در اروپا مهم بوده است.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: از مردم ایران تشکر می‌کنم که باعث شدند که من از حضور در ایران و پرسپولیس احساس خوبی داشته باشم. این موارد باعث می‌شود مسئولیتم سنگین شود و از هواداران بابت شکست مقابل تراکتور عذرخواهی می‌کنم و تلاش می‌کنیم که جبران کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین