کد خبر: ۶۰۹۳۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
"دارنده تسلیحات هسته‌ای درباره یک سایت تخریب شده ادعایی در ایران، فریاد می‌زند"

واکنش ظریف به ادعاهای جدید نتانیاهو علیه ایران درباره ساخت بمب هسته‌ای: او به دنبال جنگ است

«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در واکنش به نمایش جدید «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعاهای وی را رد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

ظریف دوشنبه شب در توئیتی نوشت: دارنده تسلیحات هسته‌ای «واقعی» همانند چوپان دروغگو درباره یک سایت تخریب شده ادعایی در ایران، فریاد می‌زند. او و تیم ب، بی‌توجه به خون بی‌گناهان و هفت تریلیون دلار دیگر، فقط به دنبال جنگ هستند.

وزیر امور خارجه ایران در این توئیت ویدیویی از سخنرانی سال ۲۰۰۲ نتانیاهو در کنگره آمریکا را ضمیمه کرده است. این ویدیو مربوط به تشویق‌های وی برای حمله به عراق در یکی از جلسات استماع کنگره آمریکا در سال ۲۰۰۲ است.

واکنش ظریف به ادعاهای جدید نتانیاهو علیه ایران درباره ساخت بمب هسته‌ای: او فقط به دنبال جنگ است

ظریف افزود: تضمین دادن‌های وی در سال ۲۰۰۲ درباره «بازتاب‌های مثبت» حمله به عراق را به یاد بیاورید. ولی قطعا این بار وی نمی‌تواند از کنار به تماشا بنشیند.

ظریف در توئیت دیگری تصویری از صفحه اول نشریه «ساندی تایمز» مورخ پنجم اکتبر ۱۹۸۶ منتشر کرد.

ساندی تایمز در صفحه نخست خود تیتر زد: «فاش شد: اسرار زرادخانه هسته‌ای اسرائیل.» این نشریه در گزارش خود نوشته بود: نیروگاه بمب هسته‌ای اسرائیل در عمق صحرای نقب ساخته شده و بیش از بیست سال است که مخفیانه فعالیت می‌کند.

نتانیاهو روز دوشنبه در یک نمایش تازه بار دیگر ایران را به تلاش برای ساخت تسلیحات هسته‌ای متهم کرد. ادعای وی حتی با مخالفت شدید احزاب صهیونیستی مواجه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
1
1
چراازدخترابی مطلبی نمی نویسید مگررسالت شما جز خبررسانی چیزدیگریست ؟تاکی میخواهید واقعیت ها را ازمردم پنهان کنید ؟ننگ برشماهاا
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین