کد خبر: ۶۱۰۶۶۹
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

تیتر رسانه‌های عربی به نقل از رهبری: " با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم"

مقام معظم رهبری صبح امروز در بیاناتی با اشاره به اینکه در هیچ سطحی با آمریکایی‌ها مذاکره نخواهد شد، افزودند که هدف آمریکایی‌ها از مذاکره تحمیل خواسته‌های گستاخانه است. این بیانات مقامات معظم رهبری بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عربی به دنبال داشت.
تیتر رسانه‌های عربی به نقل از رهبری:
آفتاب‌‌نیوز :

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (سه‌شنبه) با اشاره به هوشیاری عمیق و تحسین‌برانگیز مردم در مقابل توطئه‌های دشمنان در چهار دهه گذشته، تنها راه علاج مشکلات کشور را تکیه به مردم و جوانان و جدی گرفتن ظرفیت‌های داخلی دانستند و با اشاره به طرح مجدد موضوع مذاکره از جانب آمریکایی‌ها، هدف آنها از ترفند مذاکره را تحمیل خواسته‌های خود و اثبات تأثیرگذاری فشار حداکثری بر ایران خواندند و تاکید کردند: سیاست فشار حداکثری در مقابل ملت ایران پشیزی ارزش ندارد و همه مسئولان جمهوری اسلامی یک‌صدا معتقدند که با آمریکا در هیچ سطحی مذاکره نخواهد شد.

پایگاه خبری عربی 21 در این باره نوشت: رهبر انقلاب اسلامی ایران به طور ناگهانی اعلام کرد که ایران به هیچ وجه وارد مذاکره با آمریکا نخواهد شد.

این پایگاه خبری در ادامه نوشت: این تصمیم به دلیل سیاست فشار حداکثری واشنگتن علیه تهران اتخاذ شده است و رهبر ایران اعلام کرد که این سیاست آمریکا با شکست مواجه خواهد شد.

شبکه سعودی العربیه نوشت: رهبر ایران احتمال انجام هرگونه مذاکره با آمریکا را رد و اعلام کرد که تمام مسئولان ایرانی در رابطه با عدم انجام مذاکره با آمریکا در تمامی سطوح توافق نظر دارند.

روزنامه الرای کویت در تیتر مشابهی در این باره نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که این کشور به هیچ وجه با آمریکا وارد مذاکره نخواهد شد و سیاست فشار حداکثری واشنگتن علیه تهران با شکست مواجه خواهد شد.

همچنین شبکه السومریه عراق نوشت: درحالی که دونالدترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا آمادگی خود برای دیدار با حسن روحانی، رئیس جمهور ایران را اعلام کرد، رهبر ایران انجام هرگونه مذاکره با آمریکا را رد کرد.

روزنامه الیوم السابع مصر نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که سیاست فشار حداکثری آمریکا با شکست مواجه خواهد شد.

این روزنامه در ادامه نوشت: رهبر ایران همچنین اعلام کرد که کشورش وارد هیچ گونه مذاکره‌ای با آمریکا نخواهد شد.

پایگاه خبری النشره لبنان نیز به نقل از مقام معظم رهبری نوشت که تکرار طرح مذاکره از سوی آمریکا نیرنگی برای تحمیل خواسته‌های آنان است.

این پایگاه خبری همچنین نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که فشار حداکثری آمریکا علیه تهران با شکست مواجه خواهد شد.

اسپوتنیک عربی نیز در این باره نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که کشورش در هیچ سطحی وارد مذاکره با آمریکا نخواهد شد.

پایگاه خبری لبنان 24 نیز در این باره نوشت: رهبر ایران احتمال انجام هرگونه مذاکره با آمریکا را رد کرد.

روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی نیز نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که کشورش به طور مطلق وارد مذاکره با آمریکا نخواهد شد و سیاست های فشار حداکثری آمریکا علیه ایران با شکست مواجه خواهد شد.

این روزنامه عربی که چاپ لندن است در ادامه نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که مسئولان این کشور به هیچ وجه با آمریکا مذاکره نخواهند کرد.

شبکه المیادین نیز در تیتری مشابه نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که سیاست فشار حداکثری آمریکا با شکست مواجه خواهد شد.

این شبکه لبنانی در ادامه به نقل از مقام معظم رهبری نوشت:هدف آمریکایی ها از ترفند مذاکره تحمیل خواسته‌های خود و اثبات تأثیرگذاری فشار حداکثری است.

پایگاه خبری العهد لبنان نیز در این باره نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که آمریکایی‌ها فریبکارند و با آنها مذاکره نمی کنیم.

روزنامه ایلاف نیز نوشت: در حالی که ترامپ برای دیدار با روحانی اعلام آمادگی کرده است، رهبر ایران احتمال انجام هرگونه مذاکره با آمریکا را رد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین