کد خبر: ۶۱۱۲۵۲
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

اعتراض کارگردان "شاه‌کش" به حذف نام مهناز افشار از تبلیغات فیلم

نخستین اکران مردمی فیلم «شاه کش» در حالی در پردیس سینمایی کوروش و سینما آستارا با حضور سازندگان و بازیگران فیلم برگزار شد که کارگردان اثر به حذف نام مهناز افشار از تبلیغات فیلم اعتراض کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فیلم، وحید امیرخانی نویسنده و کارگردان فیلم با اشاره به سختی شرایط تولید این فیلم گفت: با وجود همه زحماتی که سازندگان فیلم کشیدند اما برخی اتفاقات خستگی را به تن ما و پخش کنندگان فیلم گذاشته است و آن محدودیت غیر منطقی ما در تبلیغات برای فیلم است.

وی ادامه داد: مهناز افشار یکی از بازیگران اصلی فیلم است که کنار دیگر دوستان هنرپیشه برای این فیلم زحمت زیادی کشید اما متاسفانه امروز نه تنها در کنار ما حضور ندارد که حتی تصویر او هم نباید در کنار فیلم و مواد تبلیغاتی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه چند روز قبل از قطعی شدن زمان اکران اجازه استفاده از تصاویر ایشان را برای تبلیغات شهری و همچنین تیزرهای تلویزیونی به ما ندادند و مجبور به حذف و طراحی دوباره بیلبوردها و تیزرها شدیم. مطمئنم که بزودی همه مسایل راجع به این هنرپیشه حل می‌شود و باز می‌گردند و باز هم فیلم‌ و سریال و تئاتر بازی خواهد کرد همانطور که قطعا حمید صفت نیز روزی مجوز خواهد گرفت و صدایش روی تیتراژها شنیده میشود. اما در این میان فقط فیلم‌ ماست که امروز اکران می‌شود و از عدم تبلیغات مناسب ضربه می‌خورد.

وی ادامه داد: وقتی هنرمندی در فیلمی شرکت می‌کند قطعا سازندگان آن فیلم می‌خواهند در زمان اکران از محبوبیت آن هنرمند استفاده کنند و محروم کردن یک فیلم از تبلیغات نه تنها به آن فیلم بلکه به کلیت سینما ضربه می‌زند.

عباس نادران تهیه کننده فیلم نیز در جمع تماشاگران گفت: تلاش کردیم تا یک فیلم متفاوت بسازیم و دوستانی که در این فیلم حضور داشتند بسیار برای آن زحمت کشیدند و این فیلم را با دلمان ساختیم و امیدواریم شما هم آن فیلم را ببینید و دوست داشته باشید.

هادی حجازی‌فر یکی از بازیگران فیلم نیز خطاب به مخاطبان گفت: شاه‌کش فیلم سختی بود و بخش مهمی از این سختی نیز فاصله‌ای است که بین ساخت آن تا اکران به وجود آمد و اگر فیلم را دیدید و دوست داشتید به دیگران بگویید زیرا بهترین تبلیغ شما هستید.

همچنین در این مراسم جشن تولد مجید صالحی نیز برگزار شد و وی طی سخنانی گفت: آرزو می‌کنم تا مردم ایران همیشه در سلامتی باشند و هرگز دچار مشکلات اقتصادی نباشند و فیلم‌های خوبی مانند شاه‌کش ساخته ‌شوند و بتوانند به خوبی اکران شوند.

حمید صفت نیز گفت: من در فیلم‌ شاه‌کش بازی نکردم اما بعد از آنکه فیلم‌ را دیدم ترانه‌ای را برای آن ساختم شاه‌کش فیلم سختی بود و دوستان در تابستان و زمستان را بازسازی کردند.

فرید سجادی حسینی نیز با تشکر از حضور مخاطبان گفت: سینما به مخاطبانش زنده است و من از اینکه شما در این شرایط به سینما می‌آیید و از فیلم‌ها حمایت می‌کنید تشکر می‌کنم زیرا اگر مخاطبان نباشند سینما نیز نخواهد بود.

در این مراسم آرش آقا بیگ ،ساناز اسدپور، وحید مقدسی، پیمان مقدمی و امیر حسین غمخوار نیز حضور داشتند و با تشکر از مخاطبان از آنها تقاضا کردند تا برای فیلم های سینمایی تبلیغ کنند.

مهناز افشار، هادی حجازی‌فر، فرید سجادی‌حسینی، مهدی کوشکی، علیرضا کمالی، پیمان مقدمی و مجید صالحی بازیگران «شاه کش» هستند.

در خلاصه داستان «شاه کُش» آمده‌است: گوزنِ قرمز از پشتِ صخرهٔ یخ‌زده، نگاهی به مردِ شکارچی که سیگاری دود می‌کند می‌اندازد. گرگ، مچاله از سرما سرفه‌ای می‌کند. گوزنِ قرمز: می‌خواد چی کار کنه؟ گرگ: نمیدونه می‌خواد چی کار کنه. گوزنِ قرمز: اینا که نمی‌دونن می‌خوان چی کار کنن خطرناک‌ترن… من برمی‌گردم!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین