کد خبر: ۶۱۱۵۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲

انهدام باند سارقان میلیاردی داخل خودرو در اصفهان

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند 3 نفره سارقان داخل خودرو و مالخر اموال مسروقه و کشف یک میلیارد ریال اموال خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش  پایگاه خبری پلیس، حسین ترکیان اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت اموال داخل خودرو در شرق شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی اصفهان افزود: کارآگاهان پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند 2 سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

وی بیان داشت: سارقان هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شدند به سرقت یک میلیارد ریال اموال داخل خودرو در منطقه شرق اصفهان و فروش به یک مال‌خر اعتراف کردند.

ترکیان با اشاره به اینکه مال‌خر اموال نیز دستگیر شد اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه مال‌خر یک میلیارد ریال اموال کشف شد که پس از طی مراحل قانونی به مالکان بازگردانده می‌شود.

سرپرست پلیس آگاهی اصفهان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و توصیه کرد: اموال با ارزش و مدارک را در خودروی خود نگهداری نکنید، از پارک خودرو در مناطق خلوت و تاریک اکیداً خودداری و هرگونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
0
اسید پاش دستگیر نشد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین