کد خبر: ۶۱۱۶۲۵
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
عبدالعلی چنگیز:

دربی همیشه حساس است/ فشار تماشاگران روی استقلال قابل تحمل نیست

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: هر چقدر هم که بگویند دیدار سرخابی‌ها یک بازی معمولی است، اما این بازی همیشه حساس است که این حساسیت باعث حضور چشمگیر هواداران می‌شود.
دربی همیشه حساس است/ فشار تماشاگران روی استقلال قابل تحمل نیست
آفتاب‌‌نیوز :

عبدالعلی چنگیز  در خصوص برگزاری دربی ۹۰ اظهار داشت: قبل از دربی، استقلال به تساوی دست پیدا کرد و پرسپولیس بازی خود را با پیروزی به پایان رساند. آبی‌پوشان در سه هفته گذشته، نتایج خوبی کسب نکردند و کسب دو امتیاز از سه بازی، آمار قابل قبولی برای استراماچونی و یارانش نیست اگرچه پرسپولیس هنوز به شرایط ایده‌آل دست پیدا نکرده اما آنها در کسب امتیاز، از استقلال موفق‌تر بودند.

وی ادامه داد: مطمئناً هر دو تیم بازی‌های گذشته خود را فراموش خواهند کرد و می‌دانند که این بازی و بازی برگشت، گل سرسبد لیگ نوزدهم خواهد بود بنابراین تمام تمرکز خود را برای موفقیت در این دیدار خواهند گذاشت تا بتوانند با پیروزی در این بازی، هم شرایط روحی بهتری، پیدا و هم خود را به بالای جدول نزدیک‌تر کنند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: اگر استقلال نتواند در این دیدار سه امتیاز کسب کند، شرایطش به مراتب بدتر خواهد شد و احتمال تغییرات در کادر فنی وجود دارد. اگرچه فتحی گفته است «حتی با شکست هم برابر پرسپولیس، استراماچونی عوض نخواهد شد»، اما او می‌داند که فشار تماشاگران قابل تحمل نیست و آنها نخواهند پذیرفت که تیمشان هر بازی به راحتی امتیاز از دست داده یا دیدار را به حریف واگذار کنند.

چنگیز در ادامه تأکید کرد: برای این دیدار، فرشید باقری محروم شد و اکنون کار برای استقلال سخت‌تر شده اگرچه خیلی‌ها فکر می‌کردند که این بازیکن بخشیده خواهد شد اما این اتفاق برای آبی‌پوشان رخ نداد و استراماچونی باید بازیکن دیگری را جایگزین این فرد کند که بتواند عملکرد قابل قبولی در دربی داشته باشد.

وی بیان کرد: دربی همیشه جای باتجربه‌ها است، بازیکنانی که تجربه چند دربی را دارند، با آرامش بیشتر و راحت‌تر پای به میدان می‌گذارند تا بازیکنانی که هنوز حضور صدهزار تماشاگر را تجربه نکرده‌اند؛ این مسئله می‌تواند در روند کاری آنها اثرگذار باشد بنابراین نفرات باتجربه می‌توانند کمک مفیدی به کم‌تجربه‌ها کنند.

چنگیز در پایان خاطرنشان کرد: دربی همیشه حساس است، اینکه برخی‌ها می‌گویند این بازی، یک بازی معمولی است، حرف درستی نیست چرا که تحت هر شرایطی اگر دو تیم در انتهای جدول هم باشند، این بازی حساسیت دارد و حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه، نشان‌دهنده این اتفاق خواهد بود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین