کد خبر: ۶۱۲۱۲۵
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

حسن روشن: نصف این تیم لیاقت پوشیدن پیراهن استقلال را ندارند/ باید در خرید بازیکن نظارت بیشتری صورت می‌گرفت

دوستانم به من گفتند کریم باقری و محسن خلیلی کولاک کردند و به عنوان بزرگترهای پرسپولیس خیلی خوب بازی و حاشیه‌ها را مدیریت کردند تا اتفاقات بدتری نیفتد. اما این طرف چی؛ فقط حاشیه و جنجال بود.
حسن روشن: نصف این تیم لیاقت پوشیدن پیراهن استقلال را ندارند/ باید در خرید بازیکن نظارت بیشتری صورت می‌گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

پیشکسوت استقلال معتقد است باید برای پنالتی ها تصمیم جدیدی گرفته شود.

حسن روشن پیشکسوت استقلال در خصوص شکست این تیم در دربی 90 اظهار داشت: راستش را بخواهید من بازی را ندیدم؛ در راه شمال بودم و از طریق رادیو پیگیر بودم. چه بگویم، هر حرفی که می‌زنی همه ناراحت می‌شوند و فقط انتظار دارند حمایت کنی.

وی ادامه داد: دوستانم به من گفتند کریم باقری و محسن خلیلی کولاک کردند و به عنوان بزرگترهای پرسپولیس خیلی خوب بازی و حاشیه‌ها را مدیریت کردند تا اتفاقات بدتری نیفتد. اما این طرف چی؛ فقط حاشیه و جنجال بود.

روشن در خصوص اینکه خیلی‌ها به مدیریت باشگاه در خصوص نتایج استقلال انتقاد می‌کنند، تصریح کرد: حرفشان درست است. باید در خرید بازیکن نظارت بیشتری صورت می‌گرفت. مدام بازیکنانمان رفتند و نتوانستیم جایگزین‌های خوبی برای آنها پیدا کنیم.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد حسینی افزود: این هم از بدشانسی حسینی بود که توپ به پشتش خورد و درون دروازه رفت. البته حسینی هم باید تمرکزش را بالا ببرد تا بتواند بهتر عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا قائدی از ابتدا در ترکیب تیم نبود! مربی باید او را به 18 قدم می‌فرستاد و فقط می‌گفت دریبل بزن. همین‌طور چرا برای پنالتی‌ها تصمیم جدیدی گرفته نمی‌شود؟ در هر دربی یک پنالتی خراب می‌شود و برای بازیکنان هم مهم نیست. هوادار هم سکته کند نهایتش در بازی عکس او را می‌آورند و کنار خود نگه می‌دارند.

روشن درباره اینکه یزدانی مدافع استقلال در مصاحبه‌ای اعلام کرد که بازیکنان لیاقت پوشیدن این تیم را ندارند، گفت: یزدانی حرف درستی زده است. به جرأت می‌توانم بگویم نصف این تیم لیاقت پوشیدن پیراهن استقلال را ندارند. استقلال اگر هفته آینده مقابل ذوب‌آهن نتواند امتیاز بگیرد تیمش وارد بحران خواهد شد. البته این را هم بگویم که برای استراماچونی جوان زود بود که در استقلال مربیگری کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین