کد خبر: ۶۱۲۲۷۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴

اسکان زائران اربعین در نزدیک‌ترین محل به حرم امام حسین (ع)

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات از آماده کردن صحن کنار حرم امام حسین (ع) در شهر کربلا برای اسکان ۳۰ هزار نفر در اربعین خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، محمد جلال مآب که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع کارکنان ستاد بازسازی عتبات عالیات سخن می‌گفت، افزود: به همت مهندسان، کارگران، استادکاران و حمایت‌های خیرین، میزان پیشرفت فیزیکی فاز نخست طرح توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) مزین بنام صحن عقیله بنی‌هاشم، حضرت زینب (س) به ۳۰ درصد رسیده است.

وی با بیان این‌که اوایل سال آینده عملیات اجرایی سازه این صحن به پایان می‌رسد، افزود: هم‌اکنون در حال آماده‌سازی صحن برای پذیرش موکب‌ها و اقامت زائران اربعین هستیم.

جلال مآب بیان کرد: از آنجا که همه عاشقان اهل بیت (ع) آرزو دارند در ایامی مانند اربعین، در نزدیکترین محل به حرم مطهر سیدالشهدا (ع) حضور داشته باشند، تمام تلاشمان را می‌کنیم تا عملیات اجرایی صحن در دست ساخت حضرت زینب (س) با بهترین شاخص‌های کیفی و در کمترین زمان به اتمام برسد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان این‌که صحن حضرت زینب (س) از دهم ماه صفر پذیرای موکب‌ها و زائران اربعین خواهد بود، ادامه داد: پس از کنگره عظیم اربعین، عملیات نازک کاری در بخش‌هایی از سازه طرح که عملیات سفت‌کاری آن به اتمام رسیده، آغاز خواهد شد.

جلال مآب درباره طرح توسعه حرم حضرت علی (ع) گفت: این طرح که مزین به نام صحن و شبستان حضرت زهرا (س) است بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به همت تمام عوامل اجرایی و بسیج امکانات ستاد بازسازی عتبات عالیات، تمام عملیات‌ اجرایی آن تا پایان امسال به پایان خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین