کد خبر: ۶۱۲۳۰۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸

کونته: رسانه‌ها دارند یوونتوسی‌ها را علیه من تحریک می‌کنند / یووه و ناپولی مدعیان اصلی قهرمانی‌اند

سرمربی تیم فوتبال اینتر رسانه‌های ایتالیایی را به ایجاد جوی مسموم برای دربی ایتالیا متهم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال اینتر فردا شب (چهارشنبه) در هفته پنجم سری A ایتالیا به مصاف لاتزیو می‌رود و این در حالیست که بازی بعدی نراتزوری ششم اکتبر در خانه رقیب دیرینه‌اش یوونتوس است. به همین دلیل از هم اکنون گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر احتمال یک پذیرایی سرد و احتمالی تؤام با کینه از آنتونیو کونته در خانه تیمی که سال‌های برایش بازی کرد و سه سال هم سرمربی آن بود، صورت گرفته است.

کونته اما از اینکه رسانه‌های کشور به چنین مسائلی می‌پردازند ناراضی است. او در نشست خبری پیش از بازی مقابل لاتزیو گفت: لاتزیو یک مانع چالش‌برانگیز در مسیر حرکت ماست، یکی از سرسخت‌ترین تیم‌های این فصل. آنها تیمی با هویت خاص خودشان هستند و الان چندین سال است که زیر نظر سیمونه اینزاگی کار می‌کنند که مربی بسیار خوبی است و شاید آنطور که باید و شاید قدرش دانسته نمی‌شود. ما باید مراقب باشیم چون حریف‌مان تیم قدری است که در طول سالیان اخیر پیشرفت کرده و گواه آن هم پروژه‌ خوب این باشگاه است. بازی فردا بازی پیچیده‌ای است پس همه ما باید مراقب باشیم.

وی ادامه داد: در بعضی از گزارش‌ها خوانده‌ام که صحبت‌هایی درباره بازی پیش روی اینتر مقابل یوونتوس شده بود و گفته بودند که هواداران یوونتوس مرا با توهین‌های‌شان بمباران خواهند کرد. من شوکه شدم چون هر کسی که این چیزها را می‌نویسد و درباره‌شان صحبت می‌کند باید وجدان داشته باشد و درک کند که با این حرف‌ها فقط احساساتی که خودش دارد را به مخاطب انتقال می‌دهد. اگر من سردبیر چنین روزنامه‌هایی بودم،‌نویسنده این گزارش‌ها را با لگد بیرون می‌انداختم. هر کسی که چنین چیزهایی را می‌نویسد مسئولیت خودش را سنگین می‌کند چون همه این چیزها در شبکه اجتماعی پخش و باعث ایجاد موجی از نفرت و نارضایتی می‌شود. این موضوع واقعاً ‌مرا آزار می‌دهد که یک نفر به هواداران توصیه کند در جریان بازی به یک نفر دیگر توهین کنند.

سرمربی اینتر که تیمش تا کنون تمام 4 بازی قبلی‌اش را برده و صدرنشین جدول است،‌درباره شانس قهرمانی نراتزوری در این فصل سری A‌ هم گفت: باید بازی به بازی پیش برویم. بگذارید روی بازی فردای‌مان تمرکز کنیم چون هنوز چیزی مشخص نیست. فردا مقابل حریفی بسیار قدرتمند که بازی‌اش هویت مشخصی دارد، ‌یک بازی بسیار سخت داریم. آنها در سال‌های اخیر قدرت‌شان را نشان داده‌اند و قهرمان فصل گذشته‌شان در جام حذفی هم این موضوع را ثابت می‌کند. تجربه‌ای که دارم به من می‌گوید این حرف‌هایی که درباره قهرمانی‌مان انجام می‌شود و این برچسب‌ مدعی قهرمانی که به آسانی به تیم ما زده می‌شود،‌ یک نوع حیله است تا به تیم ما زخم بزنند. نباید دچار غرور شویم چون کاری که پیش رو داریم آسان نیست. مدعیان قهرمانی دو تیم هستند. یکی ناپولی که هنوز به اوج برنگشته اما بسیار قوی است. دیگری یوونتوس است که بسیار، بسیار قدرتمند است. بعد از آن ما می‌توانیم به سایر تیم‌ها از جمله اینتر نگاه کنیم.

اینتر فردا شب از ساعت 20:30 به وقت تهران میزبان لاتزیو خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین