کد خبر: ۶۱۲۴۵۳
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

قتل پسر به دست پدر در کرمانشاه/ قاتل دستگیر شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از کشته شدن پسری به دست پدر خود خبر داد و گفت: فرد قاتل نیز حدود یک ساعت پس از ارتکاب قتل دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری در شهرک کارمندان، ماموران کلانتری 21 نیایش به سرعت در محل حاضر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: پس از حضور پلیس و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد درگیری بین یک پدر و پسر اتفاق افتاده که طی آن پدر 56 ساله با شلیک گلوله‌ای به سمت پسر 27 ساله خود، موجب مرگ او شده است.

وی تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات، ماموران کلانتری جستجوی خود را برای یافتن پدر قاتل آغاز کرده و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری وی شدند.

آمویی، ضمن اشاره اشاره به اعتراف فرد دستگیر شده در خصوص قتل فرزندش به‌دنبال اختلاغات خانوادگی، گفت: این فرد برای تحقیقات تکمیلی در اختیاز پلیس آگاهی قرار داده شده است.

وی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ، گفت: گاهی اوقات کم تحملی و خشم آنی اتفاقات جبران‌ناپذیری را نظیر همین واقعه رقم می‌زند.

آمویی تصریح کرد: مرکز مشاوره معاونت اجتماعی و مراکز مشاوره کلانتری‌های سطح شهر و استان کرمانشاه همه روزه در ساعات اداری آماده ارائه مشاوره‌های رایگان در همه زمینه‌ها به عموم شهروندان هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین