کد خبر: ۶۱۲۴۹۰
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲

نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت شهرها در دوران جنگ تحمیلی چه بود؟

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس مسئولیت تأمین امنیت شهرها را عهده دار بود.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار محسن فتحی زاده با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، در پاسخ به این سوال که آیا در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور داشتید یا خیر؟ اظهار داشت: بله، بنده هم توفیق داشتم در آن ایام، ماه‌هایی را در جبهه حق علیه باطل حضور داشته باشم و اولین حضورم به عملیات آزادسازی خرمشهر باز می‌گردد و تا پایان جنگ نیز این توفیق به واسطه مسئولیت‌هایی که در آن دوران داشتم، ادامه داشت.

وی ایمان، ولایت پذیری، اعتقاد قلبی و اخلاص را بارزترین ویژگی رزمندگان دوران دفاع مقدس برشمرد، افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس با ولایت پذیری و تبعیت از امام امت در مسیری که به آن اعتقاد قلبی و راسخ داشتند، حرکت کردند و به همین دلیل ما توانستیم در جبهه حق علیه باطل پیروز شویم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: رزمندگان اسلام و دوران دفاع مقدس به راحتی همه قله‌ها را در روش، منش، دانش، طرح ریزی عملیات، ابتکار عمل در عملیات و ... را فتح کردند و ما در دوران دفاع مقدس به دستاوردهای بزرگی رسیدیم که این مهم به برکت وجود و رهبری امام امت و نیروهای مومن، مخلص، متعهد و از جان گذشته حاصل شد.

این مقام عالی انتظامی با تأکید بر اینکه همه ما باید راه شهدا را ادامه دهیم، خاطر نشان کرد: توجه به خاطرات، زندگینامه، وصیت نامه شهدا می‌تواند راهگشای مسیر ما باشد از طرفی باید با جانبازان عزیز که یادگاران دوران دفاع مقدس هستند و همچنین خانواده‌های شهدا ارتباط مستمر داشته باشیم تا بتوانیم پیوند معنوی با آرمان‌های امام و شهدا را حفظ کنیم.

سردار فتحی زاده ادامه داد: با تقدیم هزاران شهید توانستیم پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آوریم و باید قدردان نظام جمهوری اسلایم ایران باشیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در پاسخ به این سوال که نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس چند شهید تقدیم نظام و انقلاب کرد، گفت: در دوران دفاع مقدس نیروی انتظامی مسئولیت تأمین امنیت شهرها را عهده دار بود و علاوه بر این نیروهای ژاندارمری سابق، کمیته انقلاب اسلامی و شهربانی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند و ۸ هزار و ۵۰۰ شهید از نیروی انتظامی تقدیم نظام و انقلاب شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین