کد خبر: ۶۱۲۵۷۲
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۵

آ.اس رم در خانه باخت/ لاتزیو مقابل اینتر تسلیم شد

تیم فوتبال آ.اس رم در دیدار خانگی مقابل آتالانتا متحمل شکست ۲ بر صفر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

چهارشنبه شب از هفته پنجم لیگ فوتبال باشگاه‌های ایتالیا، آ. اس رم در ورزشگاه «المپیک» از تیم سخت‌کوش آتالانتا پذیرایی کرد و در نهایت مقابل هزاران تماشاگر خودی، شکست خورد.

نیمه نخست این دیدار با وجود برتری نسبی میزبان بر روند بازی، گلی در برنداشت.

آ.اس رم در خانه باخت

در نیمه دوم روند کار تغییر کرد و بازیکنان آتالانتا با استفاده از کناره‌های زمین، حریف را تحت فشار قرار داده و در نهایت به برد مهمی رسیدند.

«دوان زاپاتا» مهاجم مطرح کلمبیایی در دقیقه ۷۰ و «مارتین دی‌رون» در دقیقه ۹۰ گل‌های میهمان را در این دیدار به ارمغان آوردند تا نماینده برگامو به پیروزی دست یابد.

آتالانتا با کسب این پیروزی ارزشمند در پایتخت ایتالیا، ۱۰ امتیازی شد و تا رتبه سوم جدول رده‌بندی بالا آمد و آ.اس رم نیز در امتیاز هشت باقی ماند.

لاتزیو هم مقابل اینتر تسلیم شد

آ.اس رم در خانه باخت

همچنین اینترمیلان که با هدایت «آنتونیو کونته» فصل درخشانی را سپری می‌کند و پس از سال‌ها در قواره یک مدعی قهرمانی نشان داده است، چهارشنبه شب با حساب یک بر صفر مقابل لاتزیو به پیروزی رسید.

این دیدار از هفته پنجم لیگ فوتبال باشگاه‌های ایتالیا و در حضور بیش از ۶۵ هزار تماشاگر ورزشگاه «سن سیرو» برگزار شد و تک گل «دانیلو دی‌آمبروزیو» در دقیقه ۲۳، برتری اینتر را رقم زد تا این تیم با ۱۵ امتیاز به صدرنشینی ادامه دهد.

لاتزیو نیز هفت امتیاز باقی ماند تا خیلی زود از جمع مدعیان خارج شود.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس همزمان، ناپولی در ورزشگاه «سن‌پائولو» برابر کالیاری با شکست خانگی یک بر صفر مواجه شد و ۹ امتیازی باقی ماند.

نتایج سایر دیدارها بدین شرح است:

فیورنتینا ۲ - سمپدوریا یک

جنوا صفر - بولونیا صفر

پارما یک - ساسولو صفر

اسپال یک - لچه ۳

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین