کد خبر: ۶۱۲۶۹۹
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

کارشناسی داوری دیدار ذوب‌آهن و استقلال/ سر استقلال را بریدند یا شاهکار داوری بود؟+فیلم

یک کارشناس داوری فوتبال می‌گوید گل دوم ذوب‌آهن در بازی برابر استقلال در موقعیت آفساید زده شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

حسین عسگری کارشناس داوری فوتبال درباره عملکرد بیژن حیدری داور دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر گفت: داور بازی مشکلی نداشت. او توانست بازی را خوب اداره کند و کاملا مسلط مدیریت بازی را برعهده داشت و خطاها را توانست خوب تشخیص دهد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ او درباره اخراج آندره‌آ استراماچونی به خبرگزاری ایسنا گفت: این اخراج کاملا درست بوده است. چون در قانون آمده که اگر کسی چیزی را شوت یا پرتاب کند باید اخراج شود و اگر داور او را اخراج نمی‌کرد، یک جای کار ایراد داشت.

کارشناس داوری دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال/ گل دوم ذوب‌آهن آفساید بود؟

عسگری درباره گل دوم ذوب‌آهن که مشکوک به آفساید بود اظهار کرد: باید صحنه را دوباره بررسی کرد اما من فکر می‌کنم بازیکن ذوب‌آهن در موقعیت آفساید قرار داشته و گل ذوب‌آهن در موقعیت آفساید زده شده است.

گل دوم ذوب‌آهن به استقلال ۱۰۰ درصد آفساید بود

«یدالله سلیمانی» نیز روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: جای‌گیری کمک‌داور اشتباه بود و نتوانست به درستی در این صحنه تصمیم بگیرد و در نهایت منجر به باز شدن دروازه استقلال شد. چهار بازیکن ذوب‌آهن در آفساید بودند و این گل باید مردود اعلام می‌شد.

سلیمانی درباره اخراج استراماچونی گفت: رفتار سرمربی استقلال را تایید نمی‌کنم اما دوران با اشتباهاتی که انجام ‌می‌دهند تمرکز مربیان را بهم زده و باعث می‌شوند که آنان از کوره در بروند. متاسفانه داوری‌ها تا این جای مسابقات لیگ برتر کیفیت مطلبوب نداشته و داوران اشتباهات زیادی را مرتکب شده‌اند.

پنجشنبه شب در دیداری مهم از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه «فولادشهر» از استقلال پذیرایی ‌کرد که این دیدار تماشایی و پربرخورد با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین