کد خبر: ۶۱۲۷۲۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

۵ روز رشد مداوم برای بورس‌بازان

در پنج روز کاری هفته جاری شاخص کل بورس توانست بیش از ۲۰ هزار واحد رشد را تجربه کند و بدین ترتیب وارد کانال ۳۱۴ هزار واحدی شود.
آفتاب‌‌نیوز :

در پایان معاملات هفته منتهی به سوم مهرماه ۹۸، شاخص کل با ۲۰ هزار و ۲۴۳ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به تراز ۳۱۴ هزار و ۴۰۹ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن با ۷۳۰۳ واحد افزایش رقم ۹۱۵۵۱ واحدی را تجربه کرد.

شاخص بازار اول با ۱۴ هزار و ۴۴۱ واحد افزایش به رقم ۲۲۸ هزار و ۶۶۵ واحد بالغ شد و شاخص بازار دوم با ۴۲ هزار و ۳۸۱ واحد افزایش عدد ۶۳۸ هزار و ۶۵۱ واحد را تجربه کرد و به این ترتیب شاخص بازار اول ۷۴.۶ درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۷.۱۱ درصد افزایش نسبت به هفته قبل همراه شدند.

در پنج روز کاری این هفته، ارزش کل معاملات اوراق بهادار به ۱۰۶ هزار و ۸۸۵ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل ۶۶.۸ درصد کاهش یافت.

در ضمن تعداد ۲۵ هزار و ۳۳۷ میلیون انواع اوراق بهادار در بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ۷.۳۲ درصد و ۱.۲۶ درصد کاهش را نسبت به هفته گذشته تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۱۰۰۲ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۰ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب با دو درصد و پنج درصد افزایش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.

در بازار بدهی که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می شود، تعداد یک میلیون و ۴۰۰۰ برگه اوراق مشارکت به ارزش کل بیش از ۱۳۵۶ میلیارد ریال معامله شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین