کد خبر: ۶۱۲۷۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

مدارس غیردولتی حق ندارند شهریه‌های 30 و 40 میلیونی بگیرند

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اخذ شهریه‌های ۴۰ میلیونی در برخی مدارس غیردولتی واکنش نشان داد و گفت: آقایونی که مصاحبه می‌کنند هنوز یک مصداق به ما نداده‌اند. یک مورد را گزارش بدهند که فلان مدرسه شهریه غیرقانونی گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :

مجتبی زینی‌وند، با اشاره به روند پیگیری شکایات مردمی از مدارس غیردولتی اظهار کرد: سامانه‌ای برای این منظور درنظر گرفته شده و پیگیری‌های لازم در ایام ثبت نام انجام شد. نظارت مستمر باعث شده میزان شکایات نسبت به گذشته کاهش خوبی داشته باشد؛ گرچه هنوز مدارسی را داریم که متاسفانه رعایت نمی‌کنند و شکایات فقط بابت افزایش دریافتی شهریه است.

وی افزود: هر موردی به ما گزارش شود بازرسان ما همان روز برای پیگیری می‌روند و پرونده‌های مربوط که نیازمند استرداد شهریه و یا دیگر پیگیری‌ها و برخورد با تخلفات باشند به شورای نظارت تهران می‌روند و در آنجا مورد بررسی قرار می‌گیرند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر ضرورت بررسی شهریه‌های ۴۰ میلیونی مدارس غیردولتی گفت: این موارد در رسانه گفته می‌شود؛ اما آقایونی که مصاحبه می‌کنند هنوز یک مصداق به ما نداده‌اند. با حرف و حدیث و مصاحبه و سخنرانی که نمی‌شود؛ یک مورد را گزارش بدهند که فلان مدرسه شهریه غیرقانونی گرفته است.

زینی‌وند تاکید کرد: مدارس حق ندارند شهریه‌های بالاتر از مصوب و ۴۰ میلیونی و ۳۰ میلیونی بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
0
0
شعارندهیدگرفته اند ومیگیرند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین