کد خبر: ۶۱۳۰۰۰
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴

حمله خبرنگار سعودی به سرمربی سابق پرسپولیس: برانکو بیچاره و در حد و اندازه الاهلی نبود!

حضور او در کل در لیگ عربستان اشتباه بود و تمام گفته ها و تهمت های او علیه بازیکنان الاهلی تنها برای این است که به عنوان قهرمان از این تیم برود.
حمله خبرنگار سعودی به سرمربی سابق پرسپولیس: برانکو بیچاره و در حد و اندازه الاهلی نبود!
آفتاب‌‌نیوز :

یک خبرنگار سعودی به شدت علیه سرمربی سابق پرسپولیس و الاهلی موضع گرفت و الفاظی توهین آمیز علیه اش استفاده کرد.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس بعد از 4 سال مربیگری موفق به همراه سرخ های پایتخت 3 ماه پیش راهی عربستان شد و هدایت الاهلی را برعهده گرفت.

ولی دوران حضور برانکو در الاهلی بیش از دو ماه طول نکشید و از سمتش برکنار شد. برانکو دو روز پیش با حضور در شبکه تلویزیونی «العربیه» عربستان دلیل اصلی ناکامی الاهلی را بازیکنان این تیم بیان کرد و مشکل رختکن را دلیل اصلی عدم موفقت خود در این تیم دانست.

محمد سعدالله، خبرنگار ورزشی نشریه «الاقتصادیه» عربستان بعد از این مصاحبه او به برانکو حمله کرد و با لحنی توهین آمیز در صفحه شخصی خود نوشت:برانکو، مربی ای بیچاره است. الاهلی و لیگ عربستان از حد او بالاتر بودند. چون او باوجود اردوی طولانی در کنار تیم و به کارگیری بازیکنان خارجی جدید ولی نتیجه ای نگرفت و از لحاظ فنی چیزی نداشت و در نهایت اخراج شد. حضور او در کل در لیگ عربستان اشتباه بود و تمام گفته ها و تهمت های او علیه بازیکنان الاهلی تنها برای این است که به عنوان قهرمان از این تیم برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین