کد خبر: ۶۱۳۱۵
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۴:۱۲

امیری: تشکیک در سلامت انتخابات درست نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «غلامحسین امیری» قائم‌ مقام جامعه اسلامی مهندسین با تمجید از نحوه برگزاری انتخابات دوره سوم شوراها و دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری توسط دولت نهم، ابراز امیدواری و اطمینان کرد تا دولت انتخابات آینده مجلس هشتم را هم سالم برگزار کند.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با اشاره به مسائل ریز و درشتی که ممکن است در هر انتخاباتی وجود داشته باشد، اظهار داشت: زیر سوال بردن سلامت انتخابات، زیر سوال بردن سوابق انقلاب است زیرا تاکنون تمام انتخابات‌های جمهوری اسلامی در کلیت سالم برگزار شده و انتخابات مجلس هشتم هم همین گونه خواهد بود. 

این سخنان قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین پس از آن بیان می‌شود که «اکبر هاشمی رفسنجانی» رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، سلامت برگزاری انتخابات آینده مجلس هشتم را دغدغه خود دانست.

با این حال، امیری با تاکید بر اینکه «دولت نهم همانند انتخابات اخیر شوراها، انتخابات مجلس هشتم را هم سالم برگزار می‌کند»، گفت: پیش داوری و تشکیک در سلامت انتخابات آینده کار صحیحی نیست.

وی در عین حال در پاسخ به این پرسش که «آیا مشکلات فراوان برگزاری انتخابات شوراها توسط دولت از جمله آغاز نشدن شمارش آرا تا یک هفته پس از برگزاری آن، نشانه عملکرد مثبت دولت است؟» گفت: آن مسائل تنها مشکل نحوه شمارش آرا بود و ربطی به سلامت انتخابات نداشت.

امیری یادآور شد: باید مقدمات برگزاری انتخابات را آماده کرد اما پیش داوری و تشکیک در سلامت برگزاری انتخابات آینده صحیح نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین