کد خبر: ۶۱۳۴۷۹
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰

جنجال بعد از گل دوم استقلال؛ حمله نصرتی و رحمتی به داور/ درگیری به سکوها کشیده شد

دیدار تیم‌های استقلال و گل‌ریحان با اتفاقات عجیبی همراه بود.
آفتاب‌‌نیوز :

استقلال و گل ریحان البرز امشب (دوشنبه) در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند. نیمه دوم این دیدار با تساوی یک، یک به پایان رسید و بازی به وقت اضافه رفت.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم این دیدار که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شد، به یک باره برق‌های ورزشگاه به طور کامل قطع شد و به همین دلیل بازی متوقف شد. پس از توقف بازی،‌ تماشاگران حاضر در ورزشگاه با استفاده از نور موبایل‌هایشان، تصاویر جالبی در ورزشگاه انقلاب ایجاد کردند. از آن طرف، مسئولان برگزاری بازی هم به دنبال پیدا کردن راه چاره‌ای برای وصل کردن دوباره برق بودند.

جنجال بعد از گل دوم استقلال؛ حمله نصرتی و رحمتی به داور و کمک داور/ درگیری به سکوها کشیده شد

به نوشته خبرگزاری ایسنا، از قضا، سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در ورزشگاه انقلاب حضور داشت و پس از رفتن برق ورزشگاه، جلسه سرپایی‌ای با داوران و کاپیتان‌های دو تیم برگزار کرد تا شرایط انجام بازی را بررسی کنند. در همین حین، برخی هواداران و حتی مسئولان ورزشگاه انقلاب به کنار زمین آمده بودند و با بازیکنان عکس یادگاری گرفتند. هودارانی هم که در روی سکوها حضور داشتند پس از چند دقیقه علیه فتاحی شعار اعتراضی دادند.

برق‌های ورزشگاه انقلاب پس از ۳۰ دقیقه دوباره وصل شد و بازیکنان دو تیم به داخل زمین آمدند تا پس از ۱۰ دقیقه گرم کردن بدن‌هایشان، بازی را از سر بگیرند. طبق صحبت مسئولان برق منطقه، مشکل در شبکه فشار ضعیف ورزشگاه انقلاب باعث قطعی برق شده بود.

دقایقی پس از آغاز دوباره بازی، استقلال صاحب یک ضربه پنالتی شد. با اعلام این ضربه پنالتی از سوی داور بازی، کادر فنی گل‌ریحان اعتراض کردند که در این بین صحنه جالبی هم به وجود آمد. در حالی که کیانوش رحمتی به داور چهارم اعتراض می‌کرد، جواد زرینچه، سرپرست استقلال به سمت او رفت که رحمتی پس از دیدن زرینچه او را در آغوش گرفت و جو آرام شد.

مرتضی تبریزی پشت ضربه پنالتی استقلال ایستاد تا با گل کردن این ضربه کمی از زیر فشارها خارج شود اما تبریزی با از دست دادن این پنالتی، بیشتر تحت فشار قرار گرفت و هواداران علیه او شعار حیا کن، رها‌ کن دادند. پس از از دست رفتن ضربه پنالتی، کادر فنی گل ریحان به خصوص محمد نصرتی به خوشحالی پرداختند.

آندره‌آ استراماچونی از دقیقه ۸۰ به بعد به طور مداوم با لتو، دانسی و مترجمش مشورت می‌کرد تا راه‌حلی برای پیروزی تیمش در دقایق پایانی پیدا کند. سرمربی استقلال در دقیقه ۸۷ تصمیم گرفت سجاد آقایی را به جای مرتضی تبریزی به میدان بفرست. در هنگام تعویض شدن تبریزی، دو دستگی بین هواداران وجود داشت و عده‌ای این بازیکن را تشویق می‌کردند و عده‌ای هم علیه او شعار می‌دادند.

خبرگزاری فارس نیز نوشته است: بعد از اینکه تیم فوتبال استقلال موفق شد گل دوم را توسط سجاد آقایی به ثمر برساند محمد نصرتی دوان دوان به داخل زمین رفت و به شدت به کمک داور اعتراض کرد. وی اعتقاد داشت گل دوم استقلال آفساید بود. در ادامه کیانوش رحمتی به سمت کمک داور رفت و به شدت به تصمیمات داوری و تیمش اعتراض کردند که همین موضوع باعث شد تا سیدعلی قاضی میدان نصرتی را با کارت قرمز جریمه کند.

* با وجود اینکه نصرتی با کارت قرمز مواجه شد اما به بیرون از زمین نمی‌رفت تا اینکه فتاحی و مسئولان بازی جو را آرام کرده و سرمربی تیم گل ریحان را به روی سکوها هدایت کردند.

*‌بعد از اخراج نصرتی از سوی نیمکت تیم گل ریحان شرایط به شکلی عنوان شد که ظاهراً آنها می‌خواستند تیم‌شان را از زمین بیرون بکشند اما آنها به بازی ادامه دادند.

* هنگامی که نصرتی روی سکوها رفت تعدادی از هواداران استقلال به وی اعتراض کرده و با نصرتی درگیر شدند.

* سجاد آقایی که به جای تبریزی به زمین آماده بود بعد از زدن گل دوم به سمت تبریزی رفت و شادی‌اش را با وی تقسیم کرد.

* در چند صحنه بازیکنان تیم گل ریحان روی توپ‌های ارسالی موفق عمل کردند که در همین لحظه استراماچونی سیاوش یزدانی و مسعود ریگی را به زمین فرا خواند تا مانع حملات حریف شود. این نکته را روزبه چشمی به استراماچونی منتقل کرد و از وی خواست تا سرمربی تیم استقلال به این نکته توجه کند.

دیدار دو تیم با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال در جریان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین