کد خبر: ۶۱۳۵۰۰
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱

درگیری شدید منصوریان و کمالوند!

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با پیروزی برابر پارس جنوبی جم به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی صعود کرد.در این میان علیرضا منصوریان و فراز کمالوند هم با یکدیگر درگیر شدند که در نوع خود عجیب بود.
آفتاب‌‌نیوز :

در جریان دیدار تیم‌های پارس جنوبی و ذوب آهن اصفهان بین مربیان درگیری به وجود آمد.

در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران، تیم ذوب آهن اصفهان موفق شد در جم مقابل پارس جنوبی به پیروزی ۲ بر یک برسد و به مرحله بعد صعود کند.

درگیری عجیب منصوریان و کمالوند!

البته در نیمه دوم این بازی اتفاق عجیبی رخ داد. در یک صحنه بازیکن ذوب‌آهن تکل خطرناکی را روی پای بازیکن پارس زد که همین امر اعتراض شدید فراز کمالوند را به همراه داشت و در ادامه باعث شد تا منصوریان عصبانی شود و صحبت‌هایی را با سرمربی جمی‌ها داشته باشد.

البته در این بین کمالوند هم با عصبانیت مانند منصوریان به سمت هم رفتند تا جواب او را بدهد، اما سرمربی ذوب او را با دست هل داد و این امر سبب شد تا کادر فنی پارس به لب خط بیایند و از کمالوند پشتیبانی کنند.

در این بین یکی از اعضای تیم پارس اعتراض شدیدی را به منصوریان بابت این حرکتش داشت که سرمربی ذوب با او هم برخورد کرد و اگر دخالت داور نبود شاید غائله ختم به خیر نمی‌شد. در نهایت مهدوی، داور وسط این بازی به کمالوند و منصوریان کارت زرد نشان داد و این دو پس از بازگشت به محوطه قانونی به هدایت بازیکنان خود پرداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین