کد خبر: ۶۱۳۵۰۴
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳

ترامپ: بایدن فردی فاسد است

رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد: بایدن فردی فاسد است.
آفتاب‌‌نیوز :

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز دوشنبه در پیامی توئیتری بار دیگر «جو بایدن» معاون باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین کشورش را مورد حمله لفظی خود قرار کرد.

رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص نوشت: خیلی ساده است من در جستجو فساد مالی بوده ام و به همین علت آلمان، فرانسه و دیگران در اتحادیه اروپا کار چندانی برای اوکراین نمی کنند.

ترامپ: بایدن فردی فاسد است

وی در این خصوص افزود: چرا همیشه این آمریکاست که کارهای زیادی انجام می دهد و پول زیادی را برای اوکراین و کشورهای دیگر اختصاص می دهد؟ به هرحال، بایدن ها (جو بایدن و پسر وی) فاسد هستند.

شایان ذکر است، چندی پیش کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان نشست استماعی را در خصوص مکالمه جنجالی ترامپ- زلنسکی به ریاست آدام شیف رئیس این کمیته برگزار کرده بود.

در همین رابطه، با افزایش تلاش دموکرات‌ها برای پیشبرد روند استیضاح ترامپ و تمرکز آنها بر گفتگوی جنجالی وی با «ولادیمیر زلنسکی» همتای اوکراینی اش در ماه ژوئیه، بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا- از مجموع ۴۳۵ عضو مجلس نمایندگان- حمایت خود را از روند استیضاح اعلام کرده اند.

آن ها ترامپ را متهم کرده اند که برای تحت تأثیر قرار دادن انتخابات آتی در این کشور بر همتای اوکراینی خود فشار آورده است تا تحقیقاتی را درباره پسر بایدن در کی‌یف به انجام برساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین