کد خبر: ۶۱۳۵۴۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲

رعد و برق در ارتفاعات جنوب کشور/ تهران بارانی می شود

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: با توجه به ابرهای جوششی در نیمه جنوبی کشور از امروز سه شنبه ( ۹ مهر ) احتمال رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی در این مناطق وجود دارد که وقوع صاعقه در ارتفاعات آن دور از انتظار نیست، لذا هموطنان از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.
رعد و برق در ارتفاعات جنوب کشور/ تهران بارانی می شود
آفتاب‌‌نیوز :

فریبا گودرزی افزود: از امروز تا آخر هفته برای بعدازظهرها و شب ها در جنوب کشور در برخی نقاط سیستان و بلوچستان، برخی نقاط استان کرمان، جنوب شرق فارس و برخی مناطق هرمزگان، احتمال رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی وجود دارد که برخورد صاعقه برای مناطق مرتفع این استان‌ها، آبگرفتگی معابر، سیلاب ناگهانی در معابر و رودخانه‌های فصلی در نیمه جنوبی، شرق و مناطق مرکزی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات و جنوب شرق کرمان دور از انتظار نیست.

وی اظهارداشت: فردا چهارشنبه استان گیلان بارش پراکنده خواهد داشت اما استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی، رگبار باران رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی رخ خواهد داد. در ارتفاعات البرز، تهران، سمنان و زاگرس مرکزی نیز رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

تهران بارانی می شود

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: آسمان تهران امروز صاف گاهی در طول روز با وزش باد ملایم همراه خواهد بود. کمینه دمای امروز پایتخت ۱۸ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۳۰ درجه بالای صفر می‌رسد، فردا بعدازظهر وزش باد شدید و بارش باران خفیف در پایتخت پیش بینی شده است.

گودرزی گفت: دهقلان و سقز با دمای ۳ درجه بالای صفر و و اهواز ۴۵ درجه بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین