کد خبر: ۶۱۳۶۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
در تذکری

نماینده خوی با تکذیب سرقت از منزلش: مراقب باشیم ایمانمان به سرقت نرود

نماینده مردم خوی در مجلس با اشاره به حواشی موضوع سرقت از خانه اش تاکید کرد: اینجانب این مبالغ اعلامی را که در رسانه‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، به شدت تکذیب می‌کنم.
نماینده خوی با تکذیب سرقت از منزلش: مراقب باشیم ایمانمان به سرقت نرود
آفتاب‌‌نیوز :

سید تقی کبیری در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری گفت: در پی ماجرای سرقت از منزل بنده در جمعه گذشته متأسفانه از سوی برخی افراد، گروه‌ها و رسانه‌ها با پخش شایعات و اتهامات به فضای بداخلاقی و بی‌اعتمادی دامن زده شد، این اتهامات در قالب سرقت ٤٠٠ میلیون تومان وجه نقد و ٢٥٠ هزار یورو و دلار پخش شد که موجب سوء استفاده برخی رسانه‌های بیگانه شد و بعد از آن هجمه‌ها آغاز شد.

وی افزود: بنده از جایگاه فردی که اسناد و مدارکش به سرقت رفته و امنیت روانی و خانواده‌اش متزلزل شده بود، در جایگاه متهم قرار گرفتم، اینجانب این مبالغ اعلامی را در رسانه‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی به شدت تکذیب می‌کنم.

کبیری گفت: ضمن تشکر از اقدامات انقلابی و امیدوارکننده نیروی انتظامی و قوه قضائیه، درخواست می‌کنم در همین موضوع هم با قاطعیت ورود کنند و با منِ نماینده یا هر مسئول دیگری اگر تخلفی انجام داده، به شدت برخورد کنند. و اگر تخلفی انجام نگرفته در مقابل با عده‌ای که فضای جامعه را خدشه‌دار کرده و مجلس و جایگاه و اعتبار مجلس را زیر سوال برده و شایعات و دروغ و افترا را ترویج کرده و موجبات سوء استفاده بیگانگان را فراهم کرده است، برخورد قاطع داشته باشند.

وی در پایان گفت: اسناد و مدارک اینجانب به سرقت رفته اما مراقب باشیم ایمانمان به سرقت نرود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
3
2 روز دیگه میگه اصلا سارق خونه من نیومده و 400 میلیون پول نقد و 250 هزار یورو منو نبرده!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
3
ایمان با ده هزار دلار ازبین میرود چه برسد ب چهارصد هزار یوری شما عزیز دل برادر چی میگوی!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین