کد خبر: ۶۱۳۶۶۷
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸

تعیین تکلیف ۱۱۲۶ نفر از پذیرفته شدگان آزمون قوه قضاییه تا بهمن

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف ۱۱۲۶ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی قوه قضاییه تا بهمن ماه امسال خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

حسن نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص جلسه امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون در بررسی‌های فصل ششم لایحه قانون حمایت از حقوق مالکیت آثار ادبی و هنری و حقوق مرتبط با آن هشت ماده به تصویب رسید. این هشت ماده درباره قراردادهای واگذاری و اعطای اجازه بهره برداری بوده و مسائل مرتبط با این حوزه را مانند چگونگی واگذاری تشریح می‌کند.

وی افزود: موضوع بعدی الحاق دو ماده به قانون مجازات اسلامی بخش تعزیزات بود. این دو ماده یعنی مواد ۴۹۹ و ۵۰۰ موضوع توهین به ادیان الهی و تشکیل فرقه در فضای حقیقی و مجازی را مورد اشاره قرار می‌دادند که البته این بررسی‌ها به نتیجه نرسید و قرار شد این موضوع را به جلسات بعدی موکل کنیم.

نوروزی در پایان اضافه کرد: همچنین در جلسه امروز وزیر دادگستری خبر داد که در جلسه‌ای که داشتند مقرر شده در خصوص پذیرفته شدگان آزمون قوه قضاییه تا بهمن و اسفند ماه امسال ۱۱۲۶ نفر دیگر از آن چند هزار نفر استخدام شوند و مابقی تا پایان فروردین ماه سال ۹۹ تعیین تکلیف شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین