کد خبر: ۶۱۳۶۹۹
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹

فرمانده مرزبانی کل کشور: زائران اربعین بدون گذرنامه معتبر اجازه خروج از کشور ندارند

فرمانده مرزبانی کل کشور با اشاره به لغو صدور روادید ویژه زائران اربعین گفت: زائران اربعین بدون گذرنامه معتبر اجازه خروج از کشور را ندارند.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از رادیو اربعین، سردار قاسم رضایی ضمن بیان اینکه تسهیل در عبور زائران از مرزهای ایران و عراق در دستور کار است، اظهار داشت: با توجه به لغو صدور روادید در تعاملات دولت عراق و ایران، زائران اربعین بدون گذرنامه معتبر اجازه خروج از کشور ندارند.

وی با اشاره به بسترسازی در مرزهای ایران و عراق برای پذیرایی از زائران اربعین تأکید کرد: در مرزهای ایران و عراق گذرنامه صادر نمی‌شود و زائران با ارائه کارت ملی نمی‌توانند از کشور خارج شوند.

فعالیت مرز خسروی از ۷.۵ صبح الی ۱۵ بعدازظهر

فرمانده مرزبانی کل کشور با تأکید بر اینکه زائران از آوردن اشیاء ممنوعه خودداری کنند، افزود: چهار مرز شلمچه، مهران، چذابه و خسروی برای خروج زائران اربعین تعیین‌شده است.

رضایی با اشاره به اینکه مرز خسروی به سبب زیرساخت‌های ضعیف در کشور عراق از ۷.۵ صبح الی ۱۵ بعدازظهر برای خدمت‌رسانی به زائران فعال است، خاطرنشان کرد: سایر مرزها به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کنند و زائران می‌توانند هرلحظه از مرزهای چذابه، مهران و شلمچه عبور کنند.

وی با بیان اینکه برای عبور اتباع مقیم ایران مرز قطعی تعیین نشده بیان کرد: در حال حاضر عبور اتباع از مرزهای شلمچه و چذابه مورد تأکید است و در صورت نهایی شدن تصمیمات دولت مراتب به عموم مردم اطلاع داده می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین