کد خبر: ۶۱۳۸۶۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

انتقاد جانشین یگان ویژه ناجا از وضعیت مهدهای کودک پایتخت/ دست دختر ۵ ساله را در دست پسر بچه قرار می‌دهند و وادار به رقص می‌کنند‌

‌جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به وضعیت مهدهای کودک در تهران گفت: در مهدهای کودک پایتخت ‌دست دختر ۵ ساله را در دست پسر بچه قرار می‌دهند و به بهانه جشن موسیقی وادار به رقص می‌کنند‌.
انتقاد جانشین یگان ویژه ناجا از وضعیت مهدهای کودک پایتخت/ دست دختر ۵ ساله را در دست پسر بچه قرار می‌دهند و وادار به رقص می‌کنند‌
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حبیب‌الله جان‌نثاری ظهر امروز در دومین یادواره سرداران و 1200 شهید یگان‌های ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره 32 شهید استان لرستان با تاکید به اینکه نام و یاد شهدا برکت نظام و انقلاب ماست، اظهار داشت: امروز گاهی فرزندان و جوانان در محافل از ما سوال می‌پرسند که چرا 40 ساله دشمن و ابرقدرت‌ها دست از سر ما برنمی‌دارند؟ چرا دشمنان همه گزینه‌های براندازی انقلاب روی میز را به میدان آورده و عملیاتی کردند ولی هربار شکست خوردند؟ چرا ما مذاکره نکنیم و چرا سختی‌ها را تحمل کنیم؟

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه ما تا پای جان از آرمان‌ها و دستاوردهایمان پاسداری خواهیم کرد، عنوان کرد: انقلاب ما نشات گرفته از قیام امام حسین(ع) است و 40 سال است که دشمنان همه گزینه‌های روی میز را عملیاتی کردند و هربار انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا پیروز شده است.

سردار جان‌نثاری با تاکید به اینکه اقتدار، امنیت و قدرت امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و ایستادگی و صبر خانواده شهداست، بیان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس ما 188 هزار شهید را تقدیم کردیم اما حتی یک‌بند انگشت از خاک میهن اسلامی را به دشمن ندادیم این درحالی است که در طول 200 سال گذشته در طی قراردادهای ننگین دوران قاجار و حتی پهلوی افغانستان، ارمنستان، پاکستان و... از خاک مقدس کشور جدا شدند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن این را می‌داند به همین دلیل با طراحی جنگ همه‌جانبه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... در یک نبرد نابرابر به مقابله با نظام جمهوری اسلامی برخاسته و ملت قهرمان ایران 40 سال است که در برابر تحریم‌ها ایستادگی و مقاومت کردند.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به اینکه دشمن قبل از جنگ اقتصادی، داعش را برای مقابله با نظام آماده کرده بود، تصریح کرد: 40 سال توطئه برای دشمنان انقلاب هیچ دستاوردی نداشته ولی برای نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران دستاوردهای زیادی داشته است و آن هم ایجاد یک جبهه مقاومت، میدان‌دیده و صحنه‌دیده است.

وی با بیان اینکه امروز غیرت دینی مردم بیدار شده است، گفت: امروز ما با شهدا و رهبر انقلاب عهد و پیمان می‌بندیم که پرچم و آرمانی را که شهدا حفظ کرده‌اند و به امانت سپردند را سالم به صاحبش برسانیم.

سردار جان‌نثاری خطاب به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امروز ما را از جنگ می‌ترسانید؟ بدانید که زن و مرد ملت ایران اهل جنگ هستند.

وی با اشاره به بدعهدی آمریکا در برجام افزود: هیچ‌آدم عاقلی برای بار دوم به کسی که یک بار به عهد و پیمان خود پایبند نبوده اعتماد نمی‌کند و امروز ما به همه جهانیان اعلام خواهیم کرد که ایران اسلامی راه مقاومت و ایستادگی را پیدا کرده و این راه عامل پیروزی ایران اسلامی است.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه ما امروز استوار و مقاوم راه شهدا را ادامه خواهیم کرد، عنوان کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس چقد شهید دادیم؟ چقد جانباز داریم؟ این نشان‌دهنده قدرت ملت ایران و ایستادگی خانواده شهدا و ایثارگران است.

وی خطاب به خانواده‌ها بیان کرد: یکی از راهبردهای امروز دشمن دین من و شماست زیرا می‌داند عامل همه موفقیت‌ها دین‌داری ما است، خواهران و مادران بدانید امروز نسل من و شما هدف دشمن در جنگ نرم هستیم.

سردار جان‌نثاری با اشاره به وضعیت مهدهای کودک در تهران خاطرنشان کرد: خواهران و مادران چرا امروز در کودکستان‌های پایتخت کشور دست دختر 5 ساله را در دست پسر بچه قرار می‌دهند و به بهانه جشن موسیقی می‌گذارند و می‌رقصند، آیا این فرهنگ مادر شهیدی است که فرزندنش را در دامن پاک خود بزرگ کرد؟ باید بدانیم که امروز دشمن دین ما را مورد هدف قرار داده است.

دراین یادواره از کتاب زندگینامه شهید «نورخدا» موسوی شهید شاخص استان و سند هویتی و شناسنامه این بزرگوار رونمایی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین