کد خبر: ۶۱۴۴۵۲
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴
تبلیغات

راهنمای خرید هاست از صباهاست

خرید هاست برای کسانی که اولین بار است هاست می‌خرند سخت است و داشتن اطلاعات فنی کمک بسیار زیادی به آن‌ها می‌کند که مناسب هاست مورد نیاز خود را بخرند و اسیر تبلیغات پوچ سراسر وب نشوند. در این مقاله اطلاعات خوبی در زمینه خرید هاست داده می‌شود که مناسب افرادی است که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارند.
آفتاب‌‌نیوز :

حتماً با توجه به شرایطی که این روز‌ها بابت ویروس کرونا پیش آمده است شما هم با من هم عقیده هستید که اکنون دیگر وقت آن است که کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید. اولین مرحله برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی طراحی و راه اندازی سایت است.

در ادامه این مطلب به این مسئله می‌پردازیم که برای راه اندازی یک سایت مهم‌ترین مسئله چیست؟

در انتهای این مطلب متوجه می‌شوید که هاست یا همان میزبانی وب چیست و چه کارایی دارد و برای خرید هاست از کجا با اقدام کنید. کدام شرکت بهترین سرویس‌های هاست را ارائه می‌دهد و توانایی این را خواهید داشت که انتخاب مناسبی برای خرید هاست خود داشته باشید.

راهنمای خرید هاست از صباهاست

برای خرید هاست دانستن برخی از مسائل برای خریدار واجب است. شاید اولین بار باشد که هاست می‌خرید و هیچ اطلاعاتی درباره هاست و خرید آن ندارید. اگر اینطور است این مقاله به شما کمک خوبی می‌کند.

اولین سوالی که شاید برای شما پیش بیاید این است که هاست چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت HOST یک کلمه انگلیسی به معنی میزبان است و Web Hosting یعنی میزبانی وب. اما این‌هایی که گفته شد یعنی چی؟ شما برای راه اندازی یک سایت نیاز به هاست و دامنه دارد. دامنه اسم سایت شماست مانند google.com و هاست همان فضایی است که اطلاعات سایت شما بر روی آن قرار می‌گیرد تا سایت شما از همه جای دنیا قابل مشاهده باشد.

هاست یا همان میزبانی وب بخشی از یک هارد در یک سرور است که به سایت شما اختصاصی داده می‌شود که شما اطلاعات سایت تان را بر روی آن بریزید.

نقش هاست در سایت شما بسیار پر رنگ است. اگر شما هاست ضعیفی بخرید در دچار مشکل می‌شوید. مشکلاتی از قیبل قطع شدن سایت تان، کند بودن سایت تان و طبیعتاً به دنبال آن به از دست دادن بازدیدکننده و مشتریان خود و شکست کسب و کار اینترنتی تان منجر می‌شود.

در زیر به موارد مهمی که هنگام خرید هاست باید به آن‌ها توجه کنید می‌پردازیم:

نوع هاست

برای خرید هاست باید اطلاعات فنی در این زمینه داشته باشید. اینکه سایت شما با چه زبان برنامه نویسی طراحی شده باشد تعیین کننده آن است که چه نوع هاستی خریداری کنید. اگر سایت شما با زبان برنامه نویسی PHP طراحی شده باشد که شما باید از هاست لینوکس استفاده کنید و یا اگر سایت تان توسط برنامه نویسان با زبان برنامه نویسی ASP طراحی شده باشد باید از هاست ویندوز استفاده کنید.

پس در ابتدا فکر نکنید اگر بخواهید از هاست لینوکس استفاده کنید باید شما هم بر روی سیستم خود سیستم عامل لینوکس داشته باشید. شما برای وصل شدن به صفحه مدیریت هاست تان در مرورگر کامپیوترتان به صفحه کنترل پنل مدیریت هاست وارد می‌شوید و در آنجا می‌توانید هاست خود را مدیریت کنید و از آن استفاده کنید.

ما برای خرید هاست، صبا هاست را پیشنهاد می‌کنیم و در ادامه به شما خواهیم گفت که دلیل این انتخاب چیست؟ شرکت صبا هاست جزو بهترین شرکت‌های ایرانی ارائه دهنده سرویس هاست است که بیش از ۱۳ سال در این حوزه سابقه درخشان دارد و کیفیت سرویس هایش با شرکت‌های خارجی مانند Godaddy برابری می‌کند.

فضای هاست

یکی دیگر از فاکتور‌های خرید هاست میزان فضای هاست است. فضای هاست مانند هارد کامپیوتر شماست یعنی اگر شما ۱۰۰ گیگابایت هارد داشته باشید می‌توانید به همان میزان فایل بر روی هارد بریزید. هاست هم دقیقاً همین طور است، یعنی به میزان فضایی که هاست می‌خرید می‌توانید در آن هاست فایل بریزید.

پس با توجه به اینکه سایت شما چقدر بزرگ خواهد بود و چقدر عکس، فیلم و فایل می‌خواهید بر روی هاست آپلود کنید، میزبان فضای هاست خود را انتخاب کنید. البته این فضای قابلیت ارتقا هم دارد و جایی برای نگرانی از این لحاظ وجود ندارد.

پشتیبانی هاستینگ

راهنمای خرید هاست از صباهاست

مورد دیگر در خرید هاست توجه به پشتیبانی شرکت هاستینگ است. وقتی شما هاست می‌خرید نیاز به پیشتیبانی قوی دارید اگر هر زمان مشکلی برای هاست شما به وجود آمد، متخصصان آن شرکت مشکل را بسرعت رفع کنند تا سایت شما به فعالیت خود ادامه بدهد. شما به محض خرید هاست از صبا هاست وارد سیکل پیشتیبانی عالی این شرکت می‌شوید و هر کاری که در این حوزه داشته باشید می‌توانید بر روی پشتیبانی کارشناسان آن‌ها حساب باز کنید.

بک آپ گیری هاست

یکی از مهم‌ترین موارد هنگام خرید هاست توجه به بک آپ گیری توسط آن شرکت است. وقتی سایت شما بدرستی در حال کار کردن است باید از سایت یک نسخه بک آپ یا پشتیبان داشته باشید که هر زمان سایت دچار مشکل شد بسرعت بک آپ سایت را برگردانید یا بازیابی کنید که سایت شما به فعالیت خود ادامه بدهد.

حتماً حداقل ماهی یک بار بک آپ سایت خود را بر روی سیستم تان دانلود کنید و داشته باشید که اگر هر زمان بک آپ هم از دست رفت شما سایت تان را در سیستم خودتان خواهید داشت و دوباره آپلود و ریستور می‌کنید.

ضمانت بازگشت وجه

از شرکتی که اقدام به خرید هاست می‌کنید باید هنگام خرید بپرسید که آیا در صورتی که هاست مشکلی داشت امکان بازگشت وجه وجود دارد یا خیر؟ برخی از شرکت‌ها سرویس‌های با کیفیت پایین ارائه می‌دهند و قطعی سرورهایشان بالاست که در این صورت شما می‌توانید درخواست بازگشت وجه کنید و سایت تان را به شرکت دیگری منتقل کنید.

میزبان منابع هاست

وقت شما هاست خریداری می‌کنید محدودیت‌هایی بر روی آن هاست وجود دارد که از جمله آن‌ها محدودیت در میزان رم و سی پی یو اختصاص یافته به سایت شماست.

هرچه سایت شما بزرگتر شود و بازدید همزمان در سایت شما بالاتر برود و اینکه هرچقدر شما از اسکریپت‌ها، پلاگین‌ها یا کدنویسی‌های سنگین تری استفاده کنید باعث مصرف بیشتر از رم و سی پی یو هاست شما می‌شود و اگر به مرز آن محدودیت برسید به صورت خودکار هاست بسته می‌شود و سایت شما هم طبیعتاً بسته می‌شود.

پس حتماً هنگام خرید هاست به میزان رم و سی پی یو که در آن هاست به شما اختصاص داده می‌شود توجه داشته باشید که در آینده دچار مشکل نشوید.

این‌ها بخشی از موارد بسیار مهم است که هنگام خرید هاست باید به این موارد توجه داشته باشید تا بهترین هاست را برای سایت خود خریداری کنید و از آن هاست با خیالی آسوده استفاده کنید.

خرید هاست صبا هاست برای شما این آرامش خاطر را به همراه دارد زیر تقریباً همه مشتریان صباهاست بعد از استفاده از سرویس‌های این شرکت رضایت کامل داشته اند و همواره این شرکت را به دوستان خود معرفی کرده اند.

برای خرید هاست از صباهاست از آدرس: https://saba.host/web-hosting می‌توانید استفاده کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین