کد خبر: ۶۱۴۶۱۰
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳

حمله مرگبار به چندین بی‌خانمان‌ در نیویورک

پلیس نیویورک از کشته شدن چهار مرد بی‌خانمان و زخمی شدن یک بی‌خانمان دیگر در نزدیکی محله چینی‌های "منهتن" و بر اثر ضرباتی که شخصی به هنگام خواب با جسمی فلزی به سر آن‌ها وارد کرده، خبر داد.
حمله مرگبار به چندین بی‌خانمان‌ در نیویورک
آفتاب‌‌نیوز :

کارآگاه پلیس نیویورک اعلام کرده در همین رابطه یک مرد مظنون ۲۴ ساله که تصور می‌شود خود نیز بی‌خانمان باشد، دستگیر شده است.

پلیس نیویورک اجساد این بی‌خانمان‌ها را اوایل روز گذشته (شنبه) به دنبال تماسی که حوالی ساعت ۲ بامداد با پلیس برای گزارش این حادثه گرفته شده بود در نزدیکی محله چینی‌ها در "منهتن" پیدا کرده است.

مأموران حین تحقیقات یک جسم فلزی که احتمالا یک لوله است را نیز در همان اطراف پیدا کرده‌اند و تصور می‌شود که از این جسم فلزی برای حمله به بی‌خانمان‌ها استفاده شده است.

پلیس نیویورک هنوز علت این حملات را توضیح نداده و تنها به بیان این که این حملات به صورت تصادفی رخ داده، اکتفا کرده است.

به گفته پلیس دو نفر شاهد یکی از این حملات بوده و اعلام کرده‌اند که یک مرد تماما سیاهپوش به یک مرد بی‌خانمان حمله کرده و با جسمی فلزی چندین بار به سر او ضربه وارد کرده است.

مأمورین پلیس با جست‌وجوی منطقه، مردی را که ظاهرش با مشخصات اعلام شده توسط دو شاهد همخوانی داشته، دستگیر کرده‌اند.

بنا بر گزارش خبرگزاری سی‌ان‌ان، با توجه به وخامت حال مرد بی‌خانمانی که در این حادثه زخمی شده و هم‌اکنون در بیمارستان بستری است، مأمورین نتوانسته‌اند از او اطلاعات زیادی کسب کنند و از مردم خواسته‌اند تا در صورت داشتن هر گونه اطلاعات در مورد این حادثه با پلیس تماس بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین